Får väl..

.. skriva en liten rad här så mamma bli glad :D (fast det är hon ju iaf ^^, )

Har som sagt vart hos mamma & markku idag! Har vart roligt & jobbigt xD Jobbigt med tanke på att jag har dansat på dansmattan, försöker göra allt för att den lille busen ska komma ut men verkar som om han håller sig fast där inne >.< Vet inte hur mycket jag dansade egentligen men mycket var det och riktigt riktigt jobbigt! Så nu har jag SKIT ont i min rygg, SUCK! Men jag har gett upp hoppet nu, tänker bara ta det lugnt & äta vad jag vill.. Ingenting som funkar ändå.. har prövat med raska promenader, springa i trappor, stark mat, dansa på dansmattan (Det är hoppigt), sen har man ju vart stressad, nervös & orolig under hela graviditeten & vart i full gång nu i slutet.. och han är itne ute än.. så nu ger jag upp.. får väl vänta tills i februari då kommer dom sätta igång mig.. kommer väl säkert ta så lång tid, för han verkar storm trivas där inne! Men men, det får väl gå, får väl vila upp mig ordentligt så länge bara tills dagen är kommen.. blä, nästan 4veckor kvar tills man får bli igång satt :/ Ajja, då får jag iaf hålla min lilla plutt :D (BF är den 25jan för er som inte vet.. nästa vecka asså)
anyway, mamma körde hem mig efter vi kollat på CSI, riktigt bra avsnitt! sen jag kom hem har jag bara suttit här, ska väl kolla på CSI miami som börjar snart sen ska jag sova..
Imrogon vet jag inte vad som händer, kanske träffa andrea? men då får hon nog komma hit, vågar inte åka buss någonstans I FALL ATT något skulle hända.. (tror du på den själv sesse? hmpf!) annars vet jag inte, kanske bara ta det lugnt här hemma.. Ajja, var nog allt för mig.. Ha det fint..

Puss&Kram från mig & den lilla busen.

Kommentarer
Namn: Anonym

Hihihi ja nu blev jag glad, alltid roligt att läsa din blogg. Ja du får visst ta det lugnt bara och vänta på att han vill komma ut;)
Men vi höres i morgon gumman, natti natti på dig sov sött. Älskar dig

2008-01-14 @ 23:21:18
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0