Dagen idag.

HejHej!

Sitter hemma hos mamma nu .. Hon hämta mig vid ett tiden idag så åkte vi till stan så jag kunde hämta min Journal hos BM.. Fick ju en ny.. Känns tråkigt att inte ha orginal papperna.. Men men, så kan de gå.. anyway, sen åkte vi hem till mig (hämtade markku först), han skulle borra upp två lackhyllor åt mig, men så hade vi inte borrarna hemma hos mig så det blev inget gjort av det inte.. Jag & mamma åt lite mackor & dom fick kaffe, visst är jag snäll som bjuder på mackor & kaffe ? ;P haha.
Sen åkte vi hit och har bara kollat på tv nu.. Blev skit rädd när vi kom innanför dörren, för där stod två par främmande skor, sen hörde man folk prata i köket, men så kom en fram och sa att de var rörmockare ^^, men shitus vad rädd jag blev där för en stund ^^, Ska äta mat här idag också :) Mamma fråga om jag ville ha och det ville jag för det är kötbullar, potatis & sås.. (mums!) hade det vart makaroner hade jag ätit hemma ^^,
Men ah, ska snart äta sen ska vi dansa lite på dansmattan, eller lite och lite.. jag ska hoppa tills ungen släpper taget där inne xD
Tänkte lägga upp lite bilder nu med..




Alla bebis kläder, sen tre vinklar på mitt vardagsrum, spjällsängen (den är inte bäddad för det betyder otur, så mamma bäddar den när jag är på bb) sen barnvagnen :)


v38+3


Kommentarer
Namn: Emma

de e ingen dålig mage du har=)

2008-01-14 @ 18:39:01
Namn: Monica

Oj, vilken stor mage du har :)

Du har verkligen en mysig lägenhet..:) O en fin barnvagn! Önskar dej lycka till när du får åka till bb!!

2008-01-15 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0