Besök..

Hejsan!

Har inte gjort så mycket idag, vaknade & var jätte seg och hade jätte ont i min rygg.. Tröst åt med lite glass xD Sen tog jag på mig och så & gick hem till mamma, var där en liten stund, sen körde dom hem mig & dom åkte till markkus mamma & hennes kille.. (dom skulle hämta lite möbler åt mig) Medans jag väntade på dom så spelade jag någon poker turnering åt markku :P Det gick inte alls bra.. tror jag hamna på plats 640 xD Haha! Sen lagade jag mat till mig, blev hamburgare i bröd bara.. som sagt, jag är väldigt trött idag, men har iaf diskat och så efter mig^^, Sen kom mamma & markku med möblerna och lite tårta :) Så vi satt sen och drack kaffe & åt tårta, mums* Dom har typ precis åkt härifrån så nu är det bara jag hemma igen.. Ensamt & tyst :P Kanske lite för tyst ^^, Men men,  ska lägga mig och kolla på "The war at home" nu, är jätte trött & har ont i min rygg. så ha det så fint folks!

PussPuss från mig & busen!
9Dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0