Bebis..

.. kom ut nu, jag vill inte vänta längre, vill hålla dig i min famn. & jag har så ont i min rygg. Mamma älskar dig & vill krama&puss dig. Men du verkar inte vilja komma ut :P Som sagt, du verkar storm trivas där inne ^^,

Jag tror Philip gillar sina fötter :)
Hihi sötunge är han <3
image74
Anyway, mamma & markku kom och hämta mig här idag så åkte vi till hans mamma & hennes kille, satt och tjöta lite & så hämtade vi deras akvarium & mina köksstolar, sen kom vi hem till mig och dom borra upp mina lack hyllor.. En liten stund senare kom Frida, Christoffer & Philip på besök :) Det var väldans trevligt att få träffa dom & mamma verkade bli jätte glad över att få träffa philip & frida :) Mamma har ju itne träffat philip.. Så hon satt och gosa med honom medans jag och frida va ute och röka & tjöta lite. Dom stanna inte så länge för dom skulle ju hem.. & dom är väl inte hemma ännu, tar ett tag att åka :P Har lagat mat och så till mig, ska lägga mig i kolla på tv igen, har legat där sen alla gick härifrån.. är helt slut. Ska väl kolla på Surfs up snart med.. så man har sett klart den ^^, Imorgon vet jag inte vad som händer.. ska väl mest ligga i sängen och ta det lugnt, fick ju damsugit lite här idag. så behöver inte göra de.. men mamma & markku kommer hit med lite möbler imorgon också så helt sängliggande kan jag inte vara, måste laga mat också.. Sen måste jag beställa tvätttid också :/ Har inte gjort de & har massa tvätt som väntar på mig.. men orkar inte tvätta bara & vill inte gå ner dit själv, det är läskigt ^^, Menmen, sånt som måste göras, spelar ingen roll om man vill eller inte.. Ajja, ska nog ringa mamma nu sen kolla på Surfs up.. Ha det fint folk´s!

Puss&Kram från mig & busen.

Kommentarer
Namn: Linn

Hej! jag vill bara önska dig all lycka. det kommer att gå jätte bra. dom är så bra på BB :)

2008-01-15 @ 22:46:53
URL: http://linnrenman.blogg.se
Namn: Anonym

Ja söt va han:)och kul att få träffa dom alla.

2008-01-16 @ 11:41:20
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Frida

Phille ser helt galen ut på de kortet :P

2008-01-16 @ 15:10:48
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0