Svenljunga

HejHej!
Ja nu har det hänt lite sen jag skrev sist..
I måndags skulle Josse åka hem till Falkenberg & då bestämde jag mig för att åka med.. Ringde pappa & fråga om han kunde hämta mig i Falkenberg & det kunde han. Så vid fyra tiden tog jag, josse & jonathan tåget till falkenberg. Resan gick hyffsat bra, var bara en massa krångel om vart man skulle ha barnvagnen (beställde inte familjevagn för de fanns ingen plats där) När vi åkte X2000 tåget så var jonathan jätte gullig :D Det var nästan helt tyst i vagnen och han fes på som bara den & jag o josse bara skratta :P stackarn, tycker så synd om honom när man bara skrattar åt honom, men men det var bra att han fick ut gaserna :) Annars hade han fått ont i magen. Väl framme i fbg kom josses mamma och sa hej, sen åkte vi till ICA, skulle köpa blöjjor och sånt.. Där stötte man på Romina också :) Hon ska ha barn i september.. (gu vad alla ska ha barn nu förtiden) Sen åkte vi hem.
På tisdag kväll kom Frida & Philip upp och hälsade på : ) Det var mycket trevligt, men jonathan låg och sov den dagen från halv sex till kvart över tolv så hon fick inte träffa honom vaken :P Inte pappas tjej Eva heller (mycket trevlig och snäll kvinna det där) kom isäng vid ett tiden den kvällen..
På onsdagen Gick jag & jonathan hem till Frida, var där en bra stund sen gick vi ner till ICA med våra barn & träffade Jannike och hennes son, då kom robert också.. Jag stanna inte länge utan gick hem, skulle laga mat.. Vid sju kom Eva hem och då åt vi.. Jonathan sov länge sen dagen med.. åt vid nio på kvällen och då fick eva se honom vaken lite men han somnade om igen :P
På torsdagen ringde jag Frida vid tio tiden för vi skulle gå ut och gå.. Vi två tiden var jag hemma hos henne, då skulle dom äta och efter det gick jag, frida, philip & jonathan ut en liten sväng.. Gick ner till Fiket & fika.. Jag fick gratis fika eftersom det är min pappas tjej som äger fiket =) satt inte där länge alls för philip var grinig :P När vi kom ut från fiket somnade han med en gång :P då gick jag med frida och köpte smink sen vidare till ICA, sen gick vi hem till Frida igen.. Matade lille och kolla TV, sen beställde dom pizza och jag fick smaka på fridas kebab rulle :) Mums! Hittills hade jag bara ätit en damsugare och en halv negerboll :/ (sesse du måste äta mer!) åt inte så mkt av den men några tuggor blev de, efter maten så kom pappa och hämta mig och jonathan.. Vl hemma gjorde vi inte alls mkt. satt och tjöta lite sen kom Eva och hälsa på en liten stund.
Idag gick jag upp av att pappa ringde och väckte mig vid tio, jonathan ligger fortfarande och sover, härligt :) men han vaknar nog snart.. han ska äta vid tolv igen.. Anyway.. Idag vid två tiden tar jag & jonathan bussen till falkenberg :) När vi kommer fram ska vi Träffa farbror Josse, emelie, antonia & anne =) myckeet trevlig. vet inte vad som kommer hända mer idag.. får väl se.. Skriver igen nästa vecka tror jag :P
Ha det fint folks!

Puss & Kram från mig & jonathan!

Kolla: http://soulstone.bilddagboken.se

Kommentarer
Namn: Kornelia

Kul att du får träffa alla dina kompisar nu:)
Hoppas det blir kul i falkenberg oxå :D
Ha det bäst gumman, saknar er och älskar er

2008-02-29 @ 12:40:11
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Misu

Hahah....du e go du! =P

Ses sen när du hittar hem igen! :D

KRAM

2008-03-01 @ 08:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0