Städning!

HejHej!

Vaknade vid nio tiden idag.. Ville så bara fortsätta sova, hade ju redan vart uppe en gång under natten. Hade typ glömt bort det när jag vaknade  :P Men sen kom jag ihåg att jag hade gått upp ur sängen skit sur och gjort mat till Jonathan ^^, Stackarn var ju hungrig.. Men jag har blivit så fruktansvärt trött märker jag. Är inte van att glömma att jag har gått upp. Anyway, slöade massa här hemma. Sen gick vi hem till Mamma, för dit skulle Kirsi & Pekka komma... De ville ju träffa lilla jonathan. Sen kom vi hem & började städa.. Jonathan somnade hos mamma så fort han hade fått på sig overallen, tror det är något sömnmedel för honom ^^, för så fort han får på sig den så somnar han :P Anyway.. Har städat och så nu.. Josse damsög & jonathan ligger fortf och sover =) Så härligt att han kan sova även om det är mycket läten! Ska damsuga mitt rum snart (där ligger jonathan.. kan tänka mig att han vaknar då) sen ska jag ge honom mat & sen ska vi iväg till Bamse & käka pizza :D MUMS! Ikväll blir det förmodligen bara film eller nått.. Finns inte så mkt mer man kan göra när man har en lite bebis ^^,
Fick precis höra lite saker.. Jag visste det men att du skulle bli en tönt sammtidigt hade jag ingen aning, det är däremot väääldigt roligt!
Nu gick josse och duscha.. Jag ska snart göra iordning lillens mat sen ska jag damsuga! Så ha det fint!

Puss&Kram från mig & busen!

"He is beautiful"            

Kommentarer
Namn: Kornelia

Hihi Josse är som en extra pappa för lilla Jonathan :P
SÅ gulligt av henne att hjälpa dig.
Det är ju det jag säger det är nåt konstigt med hans overall:D
Ohhh ät en pizza för mig med...mums...känner lukten hit faktiskt:S
Älskar er alla, puss o kram.

2008-02-23 @ 17:40:37
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Mira

Gullegubben! :)
Ser fram emot att se er imorron!!

KRAM!

2008-02-24 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0