Hemskt!

Ja, en hemsk natt har det varit.. Igår vid tio la jag jonathan i sin säng, då gick jag med och la mig.. självklart vaknade han bara efter en kort stund.. Trodde det skulle vara som vanligt.. att man bara behöver ta upp han en liten stund sen skulle han somna om, min icke då.. Tror klockan var runt två då tog kiddi hand om honom åt mig & jag gick och la mig, men det gick inge bra, vaknade & somnade om tills klockan blev fem, då gick jag upp och tog lillen så kiddi skulle få sova också.. Jonathan total vägra sova i sin säng hela natten, så tillslut klockan sex i morses så la jag honom hos mig i min säng för nu ville jag verkligen få sova.. båda somnade med en gång! Så har sovit ca 3timmar sammanlagt inatt.. Hade så gärna velat fortsätta sova, men ska ringa soc om tio min sen ska jag & jonathan vara hos läkaren klockan tio så får åka härifrån om en timma.. Ska försöka sova när vi kommer hem till mamma.. måste få sova om det ska bli en till sån här natt..
Annars så sover han riktigt bra, förra natten sov han ungefär sex timmar.. & i sin egen säng.. Förstår inte varför han total vägra inatt bara :/ När man hade honom i famnen så var han hyffsat lugn, sen så fort man la han i sin säng så gallskrek han..
Men men, måste börja göra mig iordning..

Puss&Kram från otroligt trötta mig & lilla busen.


image93
Ser hemsk ut på bilden, men jonathan är ju bara så söt :D
Pappa (morfar), jag (mamma), Jonathan (son), mamma (mormor)

Kommentarer
Namn: Junitjej

Vad söt Jonathan är!
Fin blogg!

2008-02-13 @ 08:35:12
URL: http://junitjej.blogg.se
Namn: fanny

oh stackars dig som inte fick mer än tre timmars sömn.. Men hoppas att han vill sova inatt då =)
Du verkar vara en jätte bra mamma. Och jäätte fina bilder på jonathan men den på din pappa, dig jonathan och din mamma var också fin :)
Förstår att du inte kan uppdatera så ofta nu, men jag går in varje dag för att se om du gjort det..

Ha det bra och ta hand om dig.

2008-02-13 @ 10:01:34
Namn: jonna a.k.a luddes mamma

han är så himla fin ! :')

2008-02-13 @ 11:49:18
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: Emily

Åh va söt han är :)!

2008-02-13 @ 13:00:28
URL: http://emilyekstrom.blogg.se
Namn: Marie , Williams Mamma!

ja såna nätter är inte alls roliga :/

2008-02-13 @ 14:10:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: maaalin..

Gud, han är såå fin lillkillen! sötaste! pusspuss!

2008-02-13 @ 15:33:03
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0