Fredag!

Ja idag är det fredag.. Gick upp vid tio idag, eller om det var närmare elva, kommer inte ihåg ^^, Har bara slappat hela dagen typ.. men sen gick jag & duscha, sminka mig & klädde på mig.. så gick vi upp till torget.. skulle till TF & sen medborgarkontoret.. men båda hade stängt >.< Det ena stängde fem & andra tre.. så typiskt... & vi var där lite över fem.. sen gick vi till Hemköp.. handlade lite & så. Sen hem till mamma, gav henne en blombukett & ett vykort :) Sen gick vi därifrån.. mamma är sjuk så kunde inte stanna.. vill ju inte riskera att jag eller jonathan blir sjuka.. för mig spelar det ju iofs ingen roll om jag blir sjuk, MEN blir jag det så kan ju han också bli det.. Så tog bara med tvätten och sen gick jag, josse & jonathan hemmåt.. Så nu är vi hemma.. jonathan ligger i sängen och gnäller lite, tror han håller på att vakna :) Josse har precis diskat, hon är så snäll hon :D & nu ska hon börja med maten :) Blir bara makaroner & falukorv , men det är alltid gott ;D Snackade precis med min bror lite och han sa att jag ska testa med en annan hårddisk.. så får väl göra de..
Jo just de.. Jonathan gör jätte gulliga läten när han är vaken :D Ibland låter det som om han vill prata.. men kommer väldigt sällan & oftast bara ett läte åt gången.. Ajja, finns inte något mer att berätta, Ha det fint :)

Puss&Kram från mig & busen!

Kommentarer
Namn: Kornelia

Tack så jättemycket för blommorna, så gulligt av dig:)
Började nästan gråta när jag läste på kortet och jag har läst det tusen gånger minst

2008-02-23 @ 10:14:16
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0