Förlåt!

Ville bara säga förlåt till alla min kära läsare! ^^,
Min data har slutat fungera sen känns det som om man aldrig har tid att skriva någon blogg.. För när han sover så liggar man och kollar på tv eller sover eller fixar lite här.. men man hinner oftast inte göra så mycket för han skricker & gnäller väldigt mycket mot kvällen.. (han har problem med magen)
Men kan ju berätta att Josse är hos mig nu & jonathan ligger just nu och sover.. Vi ska snart upp till torget.. Ska köpa lite grejjor på apoteket sen ska vi handla till maten & jag ska lämna in en lapp på försäkringskassan.. Jag & josse ska göra tacos idag  :) Ska bli väldigt gott!
Igår var jonathan inte rolig.. han var vaken sen fem på dagen till klockan halv tre på natten.. eller typ halv tre något.. men han somnade och vaknade hela tiden.. & skrek för full hals. tyckte så synd om honom, han har så ont i magen stakarn :( Men iaf, så i morses vaknade jag vid nio och då väckte jag honom för han hade inte vaknat något under natten, så var ju bara tvungen att väcka honom så han kunde få äta! Sen somnade han igen efter ha ätit och rapat lite.. Ehum, vet inte riktigt vad jag ska säga så jag slutar skriva nu istället :P skriver säkert när jag komme rpå ngt och när jag har tid ^^, Jo och förlossnings berättelsen kommer nog ta ett bra tag innan jag skriver den. Men men ni får ha det så bra & tack för alla underbara kommentarer jag fått :)

Puss & Kram från mig och Jonathan <3


Kommentarer
Namn: Jessica

jonathan är jättesöt!

2008-02-20 @ 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0