1 vecka :)

Idag blev Jonathan 1vecka! Tiden har gått så himla fort, känns inte alls som en hel vecka..
Jag & mamma tror vi vet vem pappan är nu.. Om det inte är han så blir vi båda väldigt chockade. Jag har ju trott det hela graviditeten.. Men för att vara på säkra sidan så blir det ju dna.. & papperna har inte ens kommit fram till Island ännu så jag undrar hur lång tid det kommer att ta.. :/ Men men, det är bara vänta och se. Jag & Jonathan mår bra iaf :)
Var på återbesök på BB idag.. Sån där läkarundersökning. Eftersom han inte sov ngt inatt så tänkte han sova nu på morgonen, men på BB så var det ju massa bebisar som skrek och vilken blick han fick, såg jätte sur ut.. typ "håll tyst! ser ni inte att jag försöker sova här?!" Hehe :P Sen när läkaren skulle kolla på han så var han jätte snäll :) Först gnällde han lite men sen kollade han bara fundersamt på dom :) Och nu när han väl var vaken så var han tvungen att sova igen, för de skulle göra hörseltest, men nu var han ju klarvaken & ville inte alls sova, tillslut kom sköteskan och sa att vi ska göra det iaf, bara han inte skriker så går det bra.. & när hon kolla hörseln så somnade han.. Vi var tvugna att väcka han innan så han skulle få i sig mat :P & gud vad hungrig han var ^^, men nu ligger lill killen och sover igen :) Allt var bra med honom som tur var =) och han hade gått upp ca 300gram på 4dagar! & det blev dom glada över..
Sitter hemma hos mamma nu, sov en liten stund innan & det behövde jag verkligen. Får se om jag vilar lite till sen, för blir det en sån här natt igen så kommer jag behöva lite mer sömn! Men men, ska ut & röka nu. Ha det bra!
btw, har slutat amma, ger ersättning nu och han är så nöjd :)

Puss&Kram från mig & busen!

Kommentarer
Namn: Michaela

Så skönt att allt går bra med er :)
och att Jonathan är så snäll som han är!
Lycka till! Själv väntar jag på att min lille knodd ska komma :/
Bebisen var beräknad idag, men icke sa nicke.. Ingen bebis idag heller..

Puss

2008-02-13 @ 22:48:31
URL: http://[email protected]
Namn: Anonym

men vet du inte vem pappan e ?

2008-02-14 @ 23:31:12
Namn: My

Hihu man kommer ihåg den där första tiden men det känns jättelänge sen..... Det är så mysigt!

Till dig som kommenterat anonymt: Vad spelar det för roll??? Hon ska ju göra dna test. Om man har varit med typ 2 kan man ju inte veta säkert. Inget fel med det.

2008-02-15 @ 10:10:13
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Namn: Emma

Du behöver inte svara, förstår om det är privat, men varför island?
Kan pappan vara någon där? Eller jag hänger inte med :P

Du har en jätte fin pojk! Grattis & Lycka till med allt!

2008-02-15 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0