Vilken dag..

Ja det kan man ju säga.. Vaknade först vid sju, men eftersom jonathan somnade om så bestämde jag mig för att göra det jag också.. Sen när han vakna så fick han frukost, sen duscha jag & sminkade mig.. Han somnade om igen, men bara en kort stund.. Sen gick vi till BVC, vägde och mätte han :) 7,7kilo & 72 cm tror jag de var.. Fick numret till min psykolog med.. Sen gick vi till torget, lämna in lapp till soc, tog sedan bussen till stan, gick till Afm (arbetsförmedlingen).. skrev in mig där och bokade möte :) Gick vidare till ServiceCenter och pratade med studievägledare för Komvux, jag kan kanske börja plugga den 20 ocktober :) Men bokade iaf möte för att diskutera mina studier :) sen tog vi bussen hem, den var smockad som vanligt >.< Gick till affären, löste in min "check", handlade lite, sen hem till mor.. Åt en fralla och kolla på tv till fyra, sen åkte vi till Maxi.. köpte massa saker där.. (mat & kläder till Jojje, inget till mig :( synd att man är så pank!) Anyway, åkte till torshälla igen, tog ut pengar till mor som jag var skyldig henne, hon gick till systemet sen åkte vi hem. dom tog mina saker så gick jag till affären här.. köpte cola & sånt :P Sen hem, gav jonathan lite mat & la han i sängen.. Döds trött stackarn efter denna dag.. knappt sovit alls sen han vaknade i morses, bara en stund på Maxi.. Och nu har man Städat i köket, finaly! Nu är det bara resten kvar :S *suck* Ibland känns de inte som de tar sig att städa för de blir lika skitet igen :/ Jävla skräp! Hupp, ska ringa mor & kolla om hon vill ha kaffet jag köpte :P Sen ska jag fortsätta med städandet.. Hoppas ni andra haft en bra dag, så här såg min ut iaf :)

Puss&Kram




Förlåt Nicke. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0