Nicke, Iza & Andréa <3

I onsdags så kom nicke & iza hit :)
Så kul att de kunde komma. Men samma dag så åkte Andréa ifrån mig :( Fan va tomt de är utan dig gumman! Du måste komma tillbaka, jag behöver dig :(

I onsdags gjorde vi ingenting, satt bara och kolla på TV och tjöta lite och så.
Sen i torsdags så gick vi först hem till mamma & sa hej, sen åkte vi in till stan & käka på nån Grekisk Resturang, den var  gott men väldans mycket mat man fick :P Tack nicke <3
Sen igår så satt vi hemma ett bra tag och senare åkte vi in till stan och han handla lite sen åt vi på Kebabhuset eller vad det heter, mycket gott :) Jag beställde barnmeny :P Orkade inte ens äta upp allt de ^^, Sen tog vi bussen hem, hoppade av lite tidigare eftersom vi skulle möta mamma, markku, jimmy, freija, jojjo, gabbe & jasse vid göksten.. Skulle kolla på John D och det gjorde vi också :) Han var riktigt bra faktiskt! Vid nio tiden var det dags att gå hem. Då hade redan Jojjo & jojje somnat & resten skulle i säng ^^, Väl hemma så blev det bara Tv :)
Har vart riktigt mysigt & trevligt att ha dom här :) Dock är det skönt nu att vara lite själv.. inte varit sjl på länge nu..
Får se om man kanske åker ner till Skara nästa helg och hälsar på dom :) Skulle vara kul!
Men ska lägga mig och slöa framför Tv.n är så trött & jojjoe sover. Ha det så bra.

Puss&Kram

Min nya tatuering <3
Ska bara fylla i den lite
till sen när den har läkt, AJ!



Kommentarer
Namn: Lina

Kul att det gick bra allt! :)

2008-08-23 @ 11:44:02
URL: http://lajniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0