Mitt problem

Har suttit och smsat med en killkompis..
Och jag kom på mitt problem.. Vad det gäller kärlek..
När killen inte är så öppen mot mig så vågar jag satsa, tror att det kommer funka.. Men sen blir jag alltid sårad till slut. Men sen när en kille är öppen mot mig och visar vad han känner så avslutar jag det för jag är rädd att jag öppnar mig för mycket, börjar älska personen och sen bli helt knäckt när han lämnar mig.
För jag själv tror inte på att någon kommer finnas vid min sida tills jag dör..
Im gonna die alone, kan man säge. så känner jag iaf.

Det finns 3 killar som jag skulle våga stanna kvar hos. De är dom ända 3 killarna jag litar på. Det är de 3 som alltid kommer finnas i mina tankar.. De flesta vet nog vilka dom är..
J, J & M <3

Varför kan jag inte öppna mig & stanna kvar hos någon som tycker om mig & verkligen visar de? Varför stannar jag bara kvar hos idioterna? Jag fattar inte varför jag gör de..


Anyway, har huvudvärk, mår illa, är trött & lite less.. Så ska gå och lägga mig nu.. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0