Jag ger det ett försök..

En god vän och jag bestämde oss för att cykla 50mil, vi kom dock bara 9.. Hon ringde en god vän till sig som kom och hämtade oss.. Vi övernattade hemma hos honom i Skara, sen morgonen efter åkte vi vidare till Borås, Svenljunga & slut stationen var Falkenberg. En underbar tid hade vi där nere.. Jag märkte att denna goda vän till min vän kollade extra på mig, men tänkte att han var som alla andra så var lite tillbakadragen...
Umgicks inte mycket alls med denna vän, men senare så började vi skriva till varandra på SMS, nu är de så att han är en pappa till en jätte söt dotter, han är genom go & han har sätt mig hur sliten som helst & utan tjock tröja men han är fortfarande intreserad.. Det gör mig glad.
Denna kille & hans dotter ska komma upp till mig nu i veckan :) Det är lite spännande & jag ska verkligen ge de en chans nu. Lära känna honom & hans dotter & se vart det leder :) Känns bra att träffa någon som också är förälder och som inte är så jätte mycket äldre.. han vet hur det är att vara förälder & vet vad livet innebär :) Då han har vårdnaden över sin dotter & haft sen hon var någon månad :)
Så håll tummarna för mig att allt kommer gå bra, så skriver jag förmodligen efter helgen om inte innan :)


Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Lina

det kommer gå bra, var dig själv & visa att du är intresserad bara :) håller tummarna för dig & jonathan ! <3

2008-08-19 @ 11:48:50
URL: http://lajniish.blogg.se/
Namn: Bea

Ja soc blev helt galna när jag åkte iväg en helg utan Mio! och då var Mio ändå hemma med sin pappa som har har bott med från att han föddes :S dom e ju lite dumma i huvet!

2008-08-19 @ 13:52:17
URL: http://metrobloggen.se/BeusZ
Namn: Bea

Ja dom hade en utredning på honom då. Jo kanske men de hade nog varit bättre om du iaf träffade honom varje dag en stund..

2008-08-20 @ 00:44:32
URL: http://metrobloggen.se/BeusZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0