I never thougth it would be that fun to break things ;)

HejHej!

Jonathan har fått diarré stackar :( Så nu är han helt röd på rumpan och har ont så man får knappt röra när man ska torka av han då skriker han bara :( Får hopas den salvan jag har hjälper, den var ett underverk förra gången han var röd på lilla rumpisen :)
Och han gör framsteg & jag är så stolt över min son :D Han sätter sig nästan helt upp själv, och när han sitter så sitter han jätte länge :) Sen tar han sig fram jätte fort nu :) Väntar bara på att han ska börja krypa ordentligt.
Jag tror det är den nya maten som gjort att han fått diarré :/ Jobbigt det är isf.

Rubriken: Som sagt så har jag tagit sönder mitt möbelsätt ;D (Bokhylla säger vissa) fan va enkelt de var och det var faktiskt kul att få ta sönder saker, Haha :D Men fick ju nytt igår så var ju tvungen att sätta det gamla någonstans, så rev sönder det gamla och satte under min & Jonathan säng xD Sen fick jag en hörn soffa igår med :D Fy fan vad härligt med riktiga möbler! Nu fattas bara ett nytt skrivbord eller en bärbar data :P fast tror det blir ett nytt skrivbord. För jag vill plugga.

Ehum det var något mer jag skulle skriva men kommer inte ihåg det, kanske skriver något senare.. Tänkte att man skulle börja skriva här igen om jag orkar :P man får typ ändå aldrig några kommentarer.. Men ha det fint. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Lajniish

nae, det är tråkigt att blogga om man inte får kommentarer!:)



Hoppas det blir bättre med lilla rumpisen iaf :)

2008-08-15 @ 23:06:24
URL: http://lajniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0