Falkenberg <3

Jag har kommit på att jag älskar falkenberg! Förevigt mitt hem <3

Som sagt så har jag & andrea varit nere i falkenberg på visit utan jonathan, han var hos morfar (min pappa)... :)
Hade skit kul :D Speciellt på Tisdagen <3 Bästa barnlediga dagen någonsin <3 Så jävla kul hade jag & träffade en MASSA folk, exempel ett ex som inte ens visste jag fått barn så de var ett tag sen man snacka med honom & sen rhimme osv :P Hade skit kul, dansa som en idiot & hade bara allmän trevligt! Alla andra dagar var också roliga men den var fan bäst! Orkar inte skriva om varje dag, men falkenbergs resan fick min mens att komma också, ÄNTLIGEN :D 10veckor sen sist, fatta lycklig jag blev eller:P Trodde det var något fel på mig >.< (jag hade också funderingar på om man var gravid men hade gjort 3gravtester så inte var det de..)

Anyway, Falkenbergs semestern väckte massa gamla känslor och minnen, fan vad allt är förändrats & så.. Men underbart var de ändå <3

Jag älskar dig, igår, idag, nu & föralltid.. Dont forget that! <3

Kommentarer
Namn: F R I D A - Philips mamma

- DU är utmanad, kolla in i min blogg!

2008-08-04 @ 09:33:11
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0