...

Godmorgon!
Tänkte att jag skulle skriva ett blogg inlägg, har blitt väldigt dålig på detta med blogg.. Håller ni inte med?
Idag ska jag in till stan *suck* hatar att skolan har börjat för då är bussarna alltid fulla när man ska hem :S
Men ska iaf till arbetsförmedlingen, skriva in mig där och hoppas på att dom har något jobb som passa mig, har ju som sagt hittat en barnvakt till Jonathan :)
Sen ska jag till ServiceCenter och prata med nån från Komvux, se om man kan börja plugga distans.. Måste  verkligen skaffa mig en utbildning, är trött på att leta efter jobb och inte kunna få något för de kräver någon utbildning..
Sen ska jag kanske till St: Eskils och kolla om de kan erbjuda något bra.. Hoppas de men tror de är omöjligt att plugga distans på ett gymnasium, faktiskt..
Sen ska jag självklart köpa en Latte också *mumma* Fattas bara en sak..  Andréa.
Vi brukade alltid gå till waynes, köpa en Latte & sitta ute och röka nån cigg och tjöta.. Men nu är hon i värnesborg..

Jo detta med Nicke gick inte alls som jag hade tänkt mig.. Jag tror inte jag kan älska någon fören jag älskar mig själv :S Så blir att jag får vänta med att träffa någon tills jag mår bättre själv. Dock var det hur mysigt & underbart som helst när vi stod och lyssnade på John D och kramades :) Men som jag sa, inga killar för min del, blir nog bäst så.. har mycket att tänka på.

Jonathan har blivit så duktig :D Han tog sina första krypsteg i helgen <3 Blev jätte glad, sen kan han sätta sig upp själv och sitter jätte stadigt, sen ställer han sig upp själv, de tycker jag är lite farligt bara :P Min lilla Prins är så duktig :D & hans pappa har frågot om bilder, 2 gånger faktiskt på kort tid, blev jätte glad över det med <3
Ne nu ska jag duscha & Sminka mig... Ha det så bra. Puss & Kram


Jonathan sitter helt själv första gången <3



Jonathan = Busunge ^^


Jonathan, ännu mer busunge, ställer sig i vagnen.
Fått spänna fast honom nu och har är inte glad över de xD


Mammas lilla busunge har virat in sig i lakanet på ngt sätt.
Älskar dig så otroligt mycket, du är min lilla ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0