.

Får man lov att vara lycklig? Får man lov att må bra någon gång?
Det känns inte som något bra får hända mig. & Händer något bra så kommer något dåligt med det.
Jag tycker inte om att ha det såhär, jag tycker inte om att må såhär..
Jag trodde att med min ängel i livet så skulle livet vara frid & fröjd.. Men icke då..
Det blev väldigt mycket värre, något fruktansvärt mycket värre..
Jag vet inte hur mycket till jag orkar, jag vet inte hur länge till jag orkar le för syns skull..
Min älskade morbror, jag önskar jag kunde hålla dig sällskap <3


Förlåt att jag kom in i ditt liv. Förlåt att jag säger hur mycket jag älskar, saknar & vill ha dig.. Förlåt.... </3

Jonathan, Mamma älskar dig.. Hon mår bara inte bra nu.

Kommentarer
Namn: Lina

hur är det med dig gumman? jag tycker du ska pallra dig tillbaka t v.götaland & umgås med mig & den lilla :) nej, det tycker jag inte - jag ska inte säga vad du ska göra :) men du mådde bra här nere förr, vt inte vad det var som gick snett. jag saknar dig som vän, alla barndomsminnen med dig, och ungdom/tonårsår. jag vill att du ska vara lycklig & må bra, jag vill se den glada Sesse igen! vart försvann hon, och varför? jag bryr mig om mina vänner, även om jag inte alltid pratar med dom eller frågar hur dom mår. men ni alla finns i mitt hjärta! prata med mig om du inte mår bra. jag finns här för dig <3

2008-08-18 @ 19:37:30
URL: http://lajniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0