Dra åt fan!

Ja, fy fan för er ni kan dra åt fan!
Nu blir jag riktigt jävla arg!
Ringde soc innan och frågade om man kunde få ett extra bidrag för en viss månad för Jonathan behöver kläder, leksaker m.m Men nej det kan man inte få.. För de är inräknat i normbeloppet.. Mmm 290-kläder 40-leksaker, det får man ju säkert mkt för.. Jeffla fanskap.. Sen fråga jag om de kunde fortsätta hjälpa mig när jag börjar plugga, men ne det kan dom inte.. så antingen måste jag skaffa ett jobb & det är NU eller så får jag vänta till 2010 >.< och jag hade tänk vara nästan klar med skolan då. Fan så arg jag blir. Okej det med extra bidrag det kan jag ta, men inte detta med skolan... Vadå är det inte bättre att man pluggar så man kan få jobb än att leva på soc resten av sitt helvetes LIV?! Jävla nötter!
Har iaf vart på Hemköp & Coop, ska dit och lämna personligt brev när jag skrivit de.. så får väl börja med de snart.... Sen imorgon så ska jag till Waynes och lämna in CV & så ska jag till Bamse och kolla om han har jobb åt mig.. Sen kanske söka lite på stan? så får väl kanske ta och skriva ett personligt brev. frågan är bara om man ska göra det för han eller hur man ska göra? :P Ah men skit samma.. ska hämta jonathan från sängen nu, han ville visst inte fortsätta sova :/ (kom nyss hem och han sov i vagnen men vaknade när jag tog up honom. han behöver verkligen sova men nejdå.. det tycker itne han :P)

Kommentarer
Namn: Lina

hm, konstigt. Jag har en kompis här i Mark som får soc-hjälp & hon har börjat plugga komvux nu, och dom hjälper henne ekonomiskt till hon gått ut skolan & fått ett jobb?! :S

2008-08-28 @ 18:18:00
URL: http://lajniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0