8 Sanningar

Jag blev utmanad av Frida.

Regler:
Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att den är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

De åtta sanningarna:

1.
Jag är livrädd för vinden!
2. Jag har ingen kontroll över mig själv.. (sexuellt när jag dricker)
3. Jag är Deprimerad, nått fruktansvärt :(
4. Jag är aldrig mig själv bland folk, bara de närmaste.
5. Jag kan inte ha ett förhållande.
6. Jag älskar Jari <3
7. Jag blir ofta spyfärdig av mat.
8. Jag tror starkt på spöken.

Jag utmanar: Kornelia, Andréa, Markku, Kiddi & Alexandra

Kommentarer
Namn: maryjane

vadå älskar jari? ^^

2009-03-03 @ 12:16:17
URL: http://untouchable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0