Vilken dag!

HejHej!
Jadu, det har vart en stressig dag :P
Det börjar med att jonathan vaknar vid fem, ger han mat och sånt, försöker få han att sova men går inte så bra, så vi ligger och drar i sängen till kl 8 och då käkade jag frukost... sen gav jag han mat igen.. Vid 11kom Mira & Antti hit med pengar som jag lånat & så ville de se lägenheten, inte kul och visa den när den ser ut som den gör just nu.. (bombnerslag) anyway, efter de åker jag, lillen & boman till bussstationen i e.tuna, ska hämta min nya vagn.. på vägen hem åker vi förbi andrea, lämnar ett brev.. Jo Fick blommor i morses med :) Men men, sen åkte vi hem, satte ihop vagnen & sen fick jag rusa till BVC, för massagegruppen, gick bra tills jonathan började skrika för han ville ha mat.. efter det gick vi till mor, han ta det lite lugnt där :) han fick smaka på päronmojs.. sen gick vi ut och gick, gick först hem och hämtade Pärlan (amstaff american bulldog, SKIT fin!) när jag var påväg hem mötte jag philip, då tog han pärlan. Sen kom man hem & tog det lite lugnt.. gav jonathan mat & sen var det iväg igen för att möta mira, skulle gå en promend med henne. sen kom man hem vid 8 och då tog man de lugnt en jätte liten stund, en gav man lillen mat, la honom sen käka man och kolla tv och nu sitter jag här och är DÖDS trött!

Imorgon så ska jag ut och gå med mamma, kanske innan ett eller efter fyra.. om det inte blir innan ett ska jag be boman följa med mig och handla lite.. Har inga svala kläder :S Jo en kjol så man visar röven, hur kul är de då? Anyway, sen ska man ta bussen till stan, och gå därifrån till sjukhuset, för jag ska träffa en psykolog kl14 sen bussen hem igen efter de.. Vid halv fem ska man väl möta andrea & sen vid halv sju ska man gå promenad med mira igen.. Så har väl f ullt upp :/

På fredag ska jag o andrea nog sola & så ska vi kanske in till tunapark om hon ville dit, sen blir det väl några promenader då med :P Får väl se, ska försöka varva ner i helgen.. Orkar inte skriva mer nu, ska sova!
Sov så gott folk! Puss&Kram

Jag har en konstig saknad efter dig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0