Underbart!

HejHej!
I fredags var jag barnledig, det var härligt.. Markkus mamma passa honom och hon var så lycklig över att få ha honom hos sig :) Så vi festa lite i fredags, det var kul! Förutom bråket vid hamnkiosken då.. Men kom hem lite efter fem, sen vaknade jag vid halv tio.. och vid elva hämtade jag jonathan, min älskade vän Mira körde mig :) Sen tog man de mest lugnt. Drog hem till Mamma en lite stund :) Det var roligt & trevligt. Vi lånade deras marker & ps2 (singstar & burnout) Först sjöng vi lite singstar, sen spelade vi poker, JAG VANN :D (bara för jag är så jävla bäst! Haha!) sen spelade vi burnout & det var skit kul.. jonathan sov i åtta timmar så han vaknade vid ett då mata jag han och gick sen och la mig..
Men vill ni veta vad som är så underbart? Jag & Jonathan ska till Island :D Vara där i en månad.. åker om 18dagar ^^, ska bli riktigt kul & träffa alla där nu när man har unge =) & sen att jonathan ska få träffa sin pappa..
just nu sitter jag med jonathan i knät & matar honom ^^, ska väl snart hem till mamma =) aja orkar inte skriva mer nu. Ha det fint. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Mira

Spännande med en trip till Island. Hoppas ni får det trevligt där....Kommer dock o sakna er. Du får se till att uppdatera bloggen OFTA sen...o med bilder oxo!! ;-)

Puss o kram

2008-04-27 @ 14:32:28
URL: http://mira78.blogspot.com
Namn: maaalin..

Vad roligt att ni kommer iväg till island. Får hoppas ni får det trevligt :) hoppas du kan blogga därifrån..

2008-04-28 @ 15:37:31
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0