Suck!

Är irriterad idag igen, och jag vet inte varför.. Är rättare sagt fly förbannad.. :(
Har blitt bjuden på ferra idag, men jag drog inte dit.. För det första festa jag förra helgen & ska festa hemma hos mig nästa helg.. Så känner mig redan som dålig mamma att jag ska festa två helger i rad.. eller bara en natt varje helg. Visst kommer inte festa på ett tag sen.. & jag behöver väl komma iväg från ensamheten och min son ibland.. Men alla ser än som en dålig mamma om man gör det ofta.. Men tror jag känner som jag gör för att jag var väldigt mycket ensam förut.. och jag mådde väldigt bra av det på ett sätt, men nu har man inte vart riktigt ensam på sjukt länge! & då blir jag irriterad & så.. kommer inte ihåg vad jag skulle skriva :S Så skiter i att skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0