Rubrik?

HejHej!

Har vart på bvc igår & i förregår..
I förregår var vi på läkar besök med jonathan.. Han vägde 5330gram & var 61cm :) Börjar bli stor min lilla killa <3 Och läkarn sa att allt var perfekt :) Så glad jag bli av att höra det <3
Igår vad jag ju där för att göra ett test.. Om depression.. Jag fick höga poäng :S Så karin ville att jag skulle börja prata med en psykolog.. Så hon ringer mig idag om en tid till den, sen ska jag börja gå till Karin rätt ofta med.. Hon är rädd att jag ska göra mig illa, men det skulle jag aldrig göra! Skulle aldrig lämna jonathan ensam här i världen! Ska finnas hos honom hela livet. Men jag tycker inte att jag är så deprimerad som hon tycker.. Visst känner att min gamla depression är påväg tillbaka, men herregud.. jag har mått värre än såhär.. Tycker inte det är nån panik med att börja hos nån jävla psykolog.. Ajja, skit samma.. gör väl som hon säger så får man se hur de blir.. de kommer ändå inte kunna hjälpa mig. Så tycker itne egentligen att det är någon idé.
Men ska plocka ihop tvätten nu och sen dra till mor!
JUST DE! Jonathan är helt otrolig! La han i mitten av sängen och sen en minut senare (om en de) så låg han tvärs över sängen och långt upp i den.. Jag visste inte att det skulle kunna röra på sig så mycket.. Så nu får han inte sova i min säng längre för då får jag inte nån plats.. (han låg i sin säng när han flytta på sig så mkt) Nu blir det bara spjällsängen för hans del ^^, Kanske om man vilar på dagen med honom kan han få ligga längst in :P
Men ah, Ha det bra folk & kommentera! Får aldrig kommentarer längre typ >.< Puss&Hej!

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ja han är så duktig lilla sötisen :D
Jag tror det skulle va bra att du skulle gå hos nån psykolog innan det blir för mycket. Ta tag i sina problem direkt :)
MM det har vart dåligt med kommentarer ett tag nu men nu fick du en iaf :P
Puss o kram. Älskar er.

2008-04-03 @ 18:49:09
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: :)

du är så stark som klarar allt själv :)Jonathan är så söt!

2008-04-04 @ 19:19:41
Namn: mezzie

*Skäms*
Läst här ett tag utan att lämna ett spår...
Men tycker du verkar vara en toppen mamma :-)
Och han är ju såå söt lille jonatan....

2008-04-04 @ 22:28:49
URL: http://motherhood.blogg.se/
Namn: jonna - en sån där ung mamma

jag fick också tid hos psykolog efter det där testet. hoppas det går bra för dig iallafall :)

2008-04-05 @ 21:49:10
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0