Ny vecka, nya händelser.

HejHej.
Igår kom Andrea, boman & Philip hit.. Vi gick och käka pizza sen kolla vi på film.. satt och tjöta för det mesta också.. de drog väl vid nio tiden och jag gick och la mig kort efter det.
Snart ska jag mata jonathan, sen jag jag, han, malin & klara dra till stan.. Sen vid 13 kommer mika hit, sen efter fyra nån gång kommer andra & boman.. Andrea flyttar förmodligen hit idag.. Eller ja, hon ska va här tills hon hittar ngt tror jag. Och jag förstår henne. (de bor hos hennes pojkväns föräldrar) Ska bli kul med lite sällskap :D
På onsdag ska jag till bvc & sen mvc i stan.. Efterkontroll :/ Vill inte!
På fredag är det poker kväll :) Ska bli kul :D
Och på lördag är åker jag ner till pappa. Boman kör mig , så slipper jag åka tåg ^^,
Ah allt för mig tills vidare. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0