Nu beger vi oss hem!

Hejsan!
Idag åker jag & jonathan hem till lilla finland (Torshälla). Har vart hos morfar en hel vecka. Och under denna veckan han jonathan lyckats spy ner pappa 2gång, kissa i hans soffa 1gång & Kissa på Pappa & I hans säng 2gånger :P Så jag vet inte om det är så bra att låta pappa byta blöja på honom xD lille busen kissar bara alltid på honom ^^,
I fredags kom min bror hit på besök, jag, pappa & jonathan åkte in till Stan en bra stund innan. Så gick vi in på Lindex & där köptes det kläder på jonathan för 700kr och en tröjja till gabbe för 100kr, så där rök 800kr :P Fast jag betalade inte allt :P Men sen ringde jag Frida för vi skulle hälsa på henne medans vi vänta på min bror, men då har inte hon åkt till Sandhult än så då sket de sig, istället åkte vi till McDonalds & käka där.. Sen åkte vi runt lite och sen hämta vi bror :) Jo tidigare på Fredagen så Var det MammaFika! Det var hur trevligt som helst! Jag, Jannike, Frida & Våra söner. Dock kom inte en, vet inte varför men hon vill väl inte det. Jag satt där upp i tre timmar :P För frida gick sen & då var det jag o jannike kvar, sen kom far och då skulle jag mata jonathan.. Anyway.
Lördagen gjorde jag inte alls mkt.. Gick ner med Bror, Far & min son till Evas.. Tog en varm chocklad & satt ute i solen & tjöta, sen gick vi till preem för jag skulle köpa sunbrills, men det fanns inga snygga som passa mitt huvud >,< så då gick vi hemåt igen.. Sen hände det absolut ingenting. Isf inget viktigt för jag kan inte komma ihåg nått ^^,
Söndagen gick jävligt fort.. (den som brukar vara så seg) Vid två gick jag & jonathan ut, mötte Jannike & Olli på ICA, sen gick vi hem till henne.. jag fick massa kläder & en bärsele :D Thanks <3 Sen fick vi gå en runda med barnen så att lillen skulle somna, men han gjorde inte det riktigt.. Jannike skulle nämligen klippa hans naglar, jag vågar inte de, är rätt att klippa i hans finger :/ Han har ju så små fingrar & naglar.. Men det gick tillslut, han streta imot väldigt mkt men men.. nu är dom klippta och fina :D Pappa kom och hämta mig o lillen precis innan sex. och då hade robert vart och hämtat olli.. Kom hem, mata honom & käkade själv, kolla på TV sen kom Moon & Mattias hit :D Satt utanför och tjöta ett tag med dom, sen åkte dom och jag gick in och kolla klart på Pretty women. Älska!
Äh, vad jag ska skriva i detaljer typ, blir jätte långa inlägg jämt.. Så jag skiter i att skriva mer.. Ska iaf hem idag, så ska snart göra mig iordning. Ha det fint! Puss&Kram! (Får min vagn idag eller imorgon, WEI!! )

Kommentarer
Namn: emelie

VA, varför i helvete tar soc dina pengar :S

2008-04-21 @ 12:44:38
URL: http://onlyems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0