Mycket hänt sen sist

Hej!

Fredag:
Var hos mamma, där var också johan, jimmy & markku (markku bor ju där), johan stack dock efter en stund och sen kom en annan. Vi spelade guitar hero & sjöng singstar också, mkt trevligt! Jag kom väl vid sju och stack vid 11 igen, jag började bli trött & ville inte gå hem mitt i natten med jonathan.
Lördag: Gick på "barnloppis" (de säljer bara barn grejjer), gick sen hem till Mira satt där och fika och tjöta lite, gick hem sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde mer :S Skumt!
Söndag: kommer inte ihåg (SHIT var dåligt minne man har :S helt sjukt!)
Måndag: Hm, då gick jag hem till mamma, var där ett tag gick hem sen och tog det lugnt.. Spelade också en pokerutmaning, kom på plats 307 av 1923 (tror jag det var) hade kunnat bättre om inte jonathan skulle ha mat. Fast han vaknade ju självklart inte, han gnällde under hela tiden då jag spelade sen när jag gick all in med en hand som jag visste att jag skulle förlora så somnade han! Väcka han sen klockan tolv för då hade han inte ätit på 6timmar, men det gick itne så bra, han bara sov & sov, gick inte väcka honom.. fick i honom 50ml men han somnade om hela tiden :P Spelade också en sit and go, vann 10$ :D Men det var heads up.. Fick ut den andra på 2min ^^, Lol!
Idag: Gick och mötte mamma vid halv tio, vi gick till torget, där mötte vi malin, hon hängde med och hämta ut pengar, sen till banken & sen till coop. Vi skiljdes sen åt. hon gick till sin mamma och mamma följde med mig hem, vi skulle bara hämta skötväskan sen hem till mamma, kom hem till henne vid elva. Vid ett gick vi till BVC där skulle jag med jonathan på läkar besök, och han var perfekt :D Bara positivt! Säger ju de, min unge är helt klart bäst! :P Ne ni alla andra har underbar barn också, ingen tvekan om saken!
Anyway, gick till affären, dagiset, affären igen, satte oss ute på gården & tjöta & skratta, gick till affären igen sen upp och mamma laga mat. Vid sex kom Jimmy på besök, och vid sju gick jag hem, hade inte tänkt vara där så länge idag :P Men blev visst så ^^, Nu sitter jag här, har ätit och sånt. Väntar bara på att lillen ska vakna sen ska man ge han mat & sen gå och lägga sig ^^,
Imorgon: Har jag fått mina pengar då så ska vi åka och storhandla! Behövs verkligen.. och klockan halv tio imorgon ska jag vara på BVC för det där testet :/ Får väl se hur de går! Ska kolla med mor om jag får låna hennes riskokare imorgon med, vill äta kyckling och ris! Så förbannat gott! Hm, har inget mer och säga nu :P så ha det bra. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0