Men hejsan!

Godmorgon folks!
Igår vaknade jag lite för sent.. Skulle på klädparty kl 11 hos majzan.. Så blev lite sen dit :/ Var itne där så jätte länge, köpte ingenting heller, var inte riktigt min stil :/ Men kul att jag fick komma iaf :D Så bjöd hon på pasta sallad och det var verkligen SKIT gott ! Tycker inte om sånt egentligen men det var riktigt gott!
Gick till affären på vägen hem & köpte mjölk och fika. Sen kom mamma, markku, gabbe & Jasse på besök :) Så fika vi lite, kolla på alla kläder jag hade fått från majzan & så kolla vi lite på fotboll.. DIF & MFF .. Det blir lika.. (för er som inte visste) Sen när dom drog så att jag typ vid datan hela kvällen ^^,
Satt och pratade med Mira & Mika hela kvällen, riktigt roligt :D Satt och prata massa skit ^^, Och det är en hemlis ;P Gick väl inte och la mig förens tre typ :/ Ajja bajja! Men sen vaknade jonathan nån gång på natten, kommer inte riktigt ihåg när de var :P och nu ligger han och sover..
Jo fick ett samtal av Andrea igår med ;P Det var lite smått kul. Hon sa att hon hade en kille till mig (hon och hennes kille försöker hitta nån till mig xD Haha) Och de skulle komma hit idag.. Men kommer nog absolut inte bli ngt med honom för han bor i värnesborg och jag har ingen aning om hur han är eller hur han ser ut just nu.. men han letar efter nån seriös tjej som gillar familjeliv, egen företagare var han också.. och lite sånt :P
Men shit vad pinsamt och träffa nån främling xD Haha.
Men men, imorgon kommer Mika hit på besök :) En 33årig, jätte trevlig kille! Får väl se vad man kan hitta på ^^,
anyway,, DNA analysen ska bli klar nu i veckan sa hon på familjerätten :D Nervöst! Men ska bli härligt och få det avklarat!
Hm, ska sluta skriva nu ^^, Ha en bra dag. Puss & Kram

Kommentarer
Namn: Marie , Williams Mamma!

Jo men Vänersborg är bra :) 1,5 mil från mig ^^

2008-04-06 @ 10:35:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: mezzie

hihi vänersborg ÄR en bra stad ;-)
Säger en vänersborgare då...
Men du ska sde snart komemr han med stort H när man minst anar så står han där!
Ha en super fin söndag!
Kram

2008-04-06 @ 10:55:49
URL: http://motherhood.blogg.se/
Namn: Mira

hihi...*kan bara fnissa*...haha...!! :D

2008-04-06 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0