Jónathan Guðjónsson - 080206

HejHej!
Hoppas det är bra med alla ni som läser min blogg, för ser att det är många, har jag rätt?! Iaf, med mig är det super! Var hos barnmorskan idag på efterkontroll, och allt såg bra ut :) Syns inte att jag sprack & det hade läkt jätte fint! Känns jätte bra :) Sen var jag hos Karin idag & pratade. Hon blev så glad för min skull att det var rätt person som är pappa! Karin är en underbar person! Känns jätte bra att gå dit med jonathan, både när jag och hon ska prata & när jonathan ska vägas & sånt. Jag ska ringa till Social Servic snart.. Be om tid (det är en kurator på socialen) sen ska jag få kontakt med bvc:s psykolog! Så det blir nog bra sen ska du se :)

Igår gjorde man väl inte så mycket.. inte vad jag kommer ihåg iaf :P Var ute och gick en promenad med mira mot kvällen.. Träffade då mamma & markku i affären, sen beställde jag en ny vagn :D som kommer om 1-4 dagar! gick och la mig rätt sent igår, jonathan vaknade när jag höll p åoch somna, han var hungrig.. så det var bara upp igen och kom väl i säng igen vid ett tiden.

Idag så gick jag till mor vid elva, men vi träffades aldrig då :P Gick sen till BVC där stötte jag på malin, hon hade vart hos karin & lilla klara har gått upp i vikt :D Så glad för bådas skull <3 Sen gick jag in till karin och pratade om allt & ingenting! Ska dit igen den 22 april.. prata lite då med. Efter de gick jag till affären och köpte frallor till mig och mor, gick sen till tvättstugan med mina kläder, så tvätta mor de åt mig :) Tack älsklings mamma <3 sen gick vi upp och åt frallor och prata :) Matade sen jonathan & efter det hoppa jag i duschen.. vid 3 så mötte jag Boman & Philip vid hemköp och de körde mig till MVC.. och längre upp står det hur de gick :) sen hämta han mig och körde mig hem. Gick till mor, fick mat där, tack så mycket för maten :) gick sedan upp till torget i det tråkiga slaskiga vädret :( Har ju snöat här uppe, USCHA! Iaf, löste ut min auto giro moijs.. handlade lite och sen började man vandra hemmåt. Vid sju kom Andrea, Linda, Martin, Phlip & Boman hit :) Trevligt folk, förlåt för att jag inte var så social mot alla ^^, Andrea städade min toalett :D Tack underbara du <3 och medans hon gjorde de så diskade jag :P Nu har det gått och jag ska väl kolla lite på tv och slappna av.

Har börjat umgås med andrea jätte mycket och hon är en underbar människa :) Önskar att man börjat umgås tidigare.. men har väl inte gett henne en chans förut pga allt man hört.. Så dum man är som att lyssna på vad andra säger! Man ska få en egen uppfattning om folk. Och jag är så glad att vi har träffats och börjat umgås, har kul ihop med dig gumman <3 Tack för att du finns :)

Jo, Pappan är Gaui, det är han som har brytt sig under hela min graviditet & de veckor som jonathan har vart här i livet.. Han som skulle bli glad om han blev pappa. så nu är jag överlycklig och det blev den andre också (han som inte var pappa) så nu kan han fortsätta leva sitt patetiska liv & jag behöver inte ha något mer med honom att göra. Så nu återstår det bara och se hur allt blir. Jag hoppas & håller tummarn för att han kommer hit på besök, så han får träffa sin son :) Skulle vara kul om han kom. Jag vill också flytta till Island, men ändå inte. Kommer sakna Mamma, pappa, kiddi, alexandra, markku, andrea, philip, malin, klara, mira med familj.. Ja alla kommer jag sakna helt enkelt! Men jag vill också att jonathan ska få växa upp med sin pappa.. Så det är lite svårt med detta nu.

Imorgon kommer andrea hit efter jobbet så ska vi laga mat tillsammans, tänker också att man kanske kunde hyra nån film och ha det lite trevligt? Skulle vara kul. Ne men jag har väl inte så mkt mer och säga. Så ha det bra. Puss&Kram

Är det något speciellt jag ska skriva om så jag får alla att kommentera?

Kommentarer
Namn: Marie , Williams Mamma!

vad har du beställt för vagn? :)

2008-04-09 @ 23:01:40
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: mezzie

Ne skriv som du gör är såå kul och läsa om vardagen bara ;-)
Vad härligt att det äntligen är klart med faderskapet och så nu :-)
Ha en underbara dag!

2008-04-10 @ 10:19:59
URL: http://motherhood.blogg.se/
Namn: Alex

Har du beställt en ny vagn? =) Vadå för vagn? Hoppas du får de kul ikväll!

Kram!!

2008-04-11 @ 08:26:25
URL: http://oijerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0