Irriterad!

HejHej!
Idag gick jag till mor vid elva tiden.. sen åkte vi till Maxi, köpte typ ingenting där.. fanns inget som jag ville ha :/ Sen åkte vi hem till mamma. och efte det kom boman och hämta mig och körde mig till psykologen.. sen hämta han mig där och körde mig till mor.. Satt där en stund.. fick höra jonathan skratta jätte mycket :D Så söt han är! Sen gick jag hem, åt mat och så & nu sitter jag här FLY förbannad!! FAN VAD JAG HATAR SOC!
Nu har jag fått nån dagsersättning in på mitt konto och jag har ingen aning om vad det är.. för det är för lite för att vara mamma penning.. Och jag MÅSTE redovisa för soc.... annars har jag itne råd med hyran och så.. Blir så fruktansvärt jävla förbannad på det här med soc! Inte FAN får man någon hjälp! ÅH vill bara skita i allt  just nu men det kan man inte för man har en son och tänka på! Skit samma... får väl lösa detta på något sätt. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0