Happ!

Hej!
Var dödstrött i morses när jonathan vakna så gick och la mig igen, vi vakna vid halv tolv, gav han mat, gick sen och mötte sami på torget sen gick vi hit. Efter det gick jag till ÖB, fick sjukt ont i mina fötter.. Är typ bara 5km dit, sen tog jag bussen hem.. Har plockat undan rätt mycket här, damsugit och så, tänkte hinna göra lite innan mamma och de skulle komma. Men hon glömde bort att de skulle hit med mina kläder.. Så dit ska jag nu, först affären, hyra nån film kanske & köpa topps, sen hem till mor och hämta kläderna, sen hem och äta. Har inte ätit något idag :/ Icke bra!
Jarkko kom på besök nyss, han är fortf kvar.. Men ska snart dra iväg.. får se om han ska med tillbaka hit sen igen. Men men orkar itne skriva mer nu. Ha det bra.. Puss Hej!

Kommentarer
Namn: Mira

Du får se till att äta hörredu! :) *hötter med fingret*
=))

Sitter här totalt TRÖTT...o bara...boooored typ. :(

dags att börja städa..baaaajs...*sliter sig*
KRAM

2008-04-05 @ 09:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0