Everything.

Hej Hej!
I fredags så var det en mycket rolig kväll! Dagen började med att jag gick och lämnade jonathan hos Mira & Antti, sen åkte jag & boman in till tunapark.. Där köpte han vantar till mig & sen gick han in på systemet för mig och mor.. Efter det så körde han mig till Mira igen.. Satt där en liten stund och prata & Drack kaffe, sen gick jag och mötte mor & markku. Vi gick till affären & sen gick jag hem.. Hemma tog jag & jonathan det bara lungt & vid tre fyra tiden kom Andrea, boman & philip och hämtade Jonathan :) Då började jag göra mig iordning, duscha, sminka mig & klä på mig.. Runt sex tiden så mötte jag Kim & vi gick hem till Mor. Där satt dom och spelade guitarr hero. Mycket roligt. När jarkko hade kommit började Jag, Kim, Markku, Jarkko & mamma spela poker. Jarkko lät mig vinna, inte så kul men ändå :P Sen sjöng vi singstar och hade allmänt kul :) Sen nån gång på natten gick jag & jarrko hem till mig..  Vi var de sista som gick (Och nej vi hade INTE sex, har fortfarande en månad kvar på mitt "no sex" år.. och jag håller fast vid det!) Vi som var där: Jag, Mamma, Markku, Jarkko, Jimmy, Kim, Mira, Antti, Mika & Två kompisar till Mira. Jo precis innan tolv så körde Boman mig till statoil för jag vart tvungen och köpa cigg & då gick kim hem och skulle hämta öl.. Sen försökte han få tag på mig men boman hade stängt av min mobil :( Förlåtförlåtförlåt! Har så sjukt dåligt samvete fortfarande idag!

Men nu vart det lördag.. Vaknade vid tio och kändes som mitt huvud skulle sprängas & illa mådde jag också.. Vid tolv så mötte jag andrea, boman, philip & min älskade son jonathan :D vi käkade pizza sen åkte vi hem till mig & sen körde vid A&P hem & jag och boman började åka ner mit svenljunga.. vi var hemma i svenljunga runt sju.. Resan tog FEM timmar, SUCK! Men det var trevligt :) Käkade hamburgare när vi kom hit och sen åkte han till värnesborg ^^, eller vargön hette stället nog som han bodde på..

Söndag: Gick en promenad med pappa, hälsade på Eva & tog det sen bara lugnt.. Käkade tacos & kollade på film..

Måndag: Skulle träffat linda men blev inte så :( Tog så lång tid tills jag kunde duscha & sen fick jag så förbannat ont i magen och hade ont i magen HELA kvällen, kändes fan som jag skulle dö eller ngt ^^, ne men hade jätte ont!

Idag: Vaknade vid åtta tiden, gav lillen mat & så.. Nu ska jag snart duscha :) Hoppas bara att vattnet är varmt?! :/ Får gå ner och kolla de snart..  Sen skulle jag kanske träffa Linda, ta en fika :) Åh ska bli kul och träffa hennes & se hennes gosiga mage :) (hon är gravid, ska ha 3maj)

Skickade sms till Jonathans pappa igår.. Och han är ute på havet och jobbar (Fiskar) och han kommer inte hem förens den 12maj nån gång.. först trodde jag att det var 12april men nyss kom jag på att det har redan vart.. Så nu fick jag lite ångest :/ jag MÅSTE bara MÅSTE (!!!!) ta mig till Island! Jag vill så att jonathan ska få träffa sin pappa & att han ska få träffa sin son! Jag blir galen! Men resor är så förbannat dyrt och jag vet inte om jag har råd med det, eller det vet jag att jag inte har :/ Så på något sätt måste jag bara lösa detta.. han kommer ju säkert inte kunna komma hit eftersom han måste jobba så förbannat mycket med tanke på att han ska börja nån skola som kostar multi! (där betalar mat skolan & alla böcker och så) Men men, vi får väl se hur allt blir.. Tiden bara flyger iväg så man kan ju aldrig planera något innan den dagen är förbi :/

Det var något mer jag skulle skriva om men kommer inte på det nu.. Så ni får ha det så bra.. Ska försöka börja skriva lite oftare om det är någon som ens bryr sig om jag skriver eller inte :P ?! Puss&Kram


Kommentarer
Namn: Marie , Williams Mamma!

jag läser ju ^^ skoj när du skriver :)

2008-04-15 @ 15:34:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: Alexandra

Men samtidigt så ska ju inte du behöva lägga alla pengar, det är lika mycket hans ansvar att träffa sin son , så försök göra någon deal så det lönar sig för båda !

2008-04-15 @ 17:50:14
URL: http://www.onttonen.blogg.se
Namn: Alexandra

Ingen fara , inte alltid man tänker på det.
men det är ju en smart lösning iomed att det är en hel del pengar med resa mm .

2008-04-15 @ 23:05:40
URL: http://www.onttonen.blogg.se
Namn: Kornelia

Hoppas Jenny kommer på nån lösning vad gäller att han kan komma hit, för som vi båda vet så vill han så gärna få se sin underbara son.

Ja det blev en lyckat kväll, längtar tills festen hos Mira :D KUL KUL KUL!!!

2008-04-16 @ 07:17:26
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: pernilla

det är han ansvar helt och hållet att träffa sin son, inte mkt man kan göra åt det även om man vill.. Din skyldighet till honom är enbart att inte stänga dörrens för umgänget. lika med pengar det ska han också betala om inte du tjänar jätte bra då gör dom en uträkning på vad som är rimligt.

2008-04-16 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0