Duktig kille :D

HejHej!
Inatt så vände sig Jonathan från mage till rygg :D Så duktig min lilla kille! Sen kröp han ett halv varv i sängen ^^, Om man säger att han låg med huvudet där de ska, sen låg han med det där fötterna ska vara :P Sen så har han börjat kunna lyfta upp sig på händerna & som sagt så skrattar & pratar han hela tiden :D Är så stolt över min lilla kille <3

Idag vaknade vi väldigt sent och när jag vakna hade jag fårr typ 6sms :P Gjorde iaf iordning mat till jonathan , väckte honom och gav honom mat, sen tog vi på oss kläder och gick och mötte Malin & Klara :) Vi gick en liten promenad :) Sen gick vi till affären & sen till banken, skulle lägga in pengar på markku så han kunde betala min räkning :P
Just nu sitter jag och Väntar på TryggaHansa.. Nån ska komma hit och förklara lite om deras försäkrningar ^^, Måste ha försäkring på mig & jonathan & hem försäkring har jag redan tecknat.. Sen måste jag ju flytta min adress, det har jag inte gjort än :/

Imorgon ska jag & boman till stan, skulle fixa något och jag har ingen aning om vad?! Får väl se vad det är.. Sen så ska jag till mamma & markku på kvällen, blir kalas där :D Ska bli riktigt roligt faktiskt! Detta har jag väntat på länge. Men nu ska jag ta hand om min son. Ha det bra. Puss & Kram

Kommentarer
Namn: mezzie

hihi så duktigt av han :-)
vår lille har börjat lägga sig tvärsöver i sängen han...
Ha en super fin fredag och helg!

2008-04-11 @ 10:41:06
URL: http://motherhood.blogg.se/
Namn: Frida - Philips mamma

Har du honom på mage när han sover? :S

Kul att han gör framsteg! Philip han försöker lära sig att krypa :D

2008-04-13 @ 19:49:05
URL: http://www.friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0