Bilder & Flyg

Hejsan!
Har suttit och kollat på flyg till Island för mig och jonathan , och hela resan går ungefär på 4000kr.. någon som har det att GE till mig? Vill verkligen åka nu så att jonathan får träffa sin pappa & han får träffa sin son.. Han kan inte komma än på ett bra tag sa han till mig nyss, för han har precis börjat på ett nytt jobb & måste jobba där lite.. så till hösten isf kanske.. Och då har jonathan blivit rätt gammal så vill att de ska träffas nu! Och eftersom jag inte har något jobb så är det ju lättare för mig att åka dit än han hit, visserligen har jag inte pengar till de & det har väl inte han heller. Men det är mitt fel att jag flytta där ifrån när jag var gravid så tycker det är mer mitt ansvar att göra så de får träffas än vad det är hans..
Asså känns så tråkigt. Vissa har överflödigt med pengar och köper massa onödiga saker, kastar pengar hit och dit typ.. medans man själv försöker skrapa ihop till det man vill ha, och som nu försöker klura ut ett sätt att få tag på 4000kr så de får träffas.. Svartjobba medans någon passar jonathan? (men vart finns sånna jobb & vilket helvete om soc skulle få redan på de) Vinna på en triss lott? ( som om det någon gång skulle hända mig) Är det någon som har nått förslag?! Något som går fort! Inte spara i flera månader för då kan lika gärna han komma hit!

Ajja, här är lite bilder :)




Kommentarer
Namn: Lisa

Jobbig sits :( Du kanske skulle prova sälja lite grejer på tradera..? Endel "skitgrejer" som man ändå tänkt slänga kan man faktiskt få rätt mycket för.. ifall du har några bebiskläder som e för små för din son.. eller kläder som e för små för dig.. eller sånt du bara vill bli av med.. kan ju va en bra start iallafall?

2008-04-16 @ 15:15:47
URL: http://bangxbang.blogg.se
Namn: Kornelia

Gud så fina bilder av er :D wow du är så fin på dom gumman och han är bara så söt :D
Det va ett bra förslag Lisa kom med, för du har ju massvis med kläder som är för litet :D

2008-04-16 @ 15:23:59
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Alexandra

Kan inte soc hjälpa till med pengar då?
Det är ju ändå för att din son ska få träffa sin pappa . Men dom är ju lite roliga i skallarna ibland, det löser sig nog alltid, om inte du & pappan lägger 2000 kr var !
Hoppas det löser sig :)

2008-04-16 @ 18:18:19
URL: http://www.onttonen.blogg.se
Namn: Pernilla

Hos soc kan pappan söka umgängesresebidrag, så hjälper dom med kostnaden. du kan gå in på soc hemsida och läsa mer.

2008-04-17 @ 10:34:45
Namn: Alexandra

Okej , det är ju inte alls bra !
Men det löser sig säkert på något vis hoppas jag :)

2008-04-17 @ 11:15:38
URL: http://www.onttonen.blogg.se
Namn: Anonym

Borde soc kunna greja eftrersom jonathan hr umgängesrätt med sin papps, annars kan du annonsera i din blogg för lika saker ock käna typ en tusin i månan..

2008-04-17 @ 21:28:39
URL: http://onlyems.blogg.se
Namn: H

så jävla sööt han är! :D

2008-04-18 @ 07:37:19
Namn: Anna

Det ligger ju i hans intresse också om han vill träffa sin son. Han jobbar ju och tjänar pengar så jag tycker han kunde betala merparten av resan!!

2008-04-23 @ 18:30:55
Namn: selma

Hej! söt liten pojke du har och han har ett fint namn. Är du från Island? isf vart ifrån är du? Själv är jag från Reykjavik.

2008-04-25 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0