Allt & Inget.

HejHej!
Igår: Ja då gick jag och mötte malin på morgonen så åkte  vi till stan. Köpte en tröjja, en body & Två par byxor till jonathan , skulle inte köpa något alls men blev visst så.. Sen åkte vi hem.. Kom hem precis innan ett och vid ett då kom Mika hit :)  Han var här i 1½ timme, mycket trevlig man :D Vill gärna lära känna honom bättre. (anledning till att jag säger man är för att han är 33år och har två barn själv) Sen när han gick så satt jag här och vänta på andrea och dom men det tog så lång tid så jag gick ut och gick med Mira :D Pratade om allt mellan himel & jord. Sen när jag kom hem så stog andrea, boman & philip här utanför, så kom de in. Jag fick en sallad av dom, den var god :D De åkte väl runt tio tiden & jag gick och la mig vid ett..
Jonathan låg i sängen i över 1timma utan att säga ett knyst , låg där klar vaken.. Sötis :D Han har börjat flytta på sig jätte mkt.. frammåt, åt siderna osv.. Sen pratar han hur mkt som helst & ler & skrattar :D Mammas lilla gullegris :D
Vaknade först vid fem idag, så nana vi en lite stund till.. han sover fortf men kommer  vakna när som helst.. (han ska äta)
Jadu, idag så ska jag nog ut och gå med Sami, om han vaknar nån gång :P Hehe. Sen senare så kommer andrea och de hit igen : ) Jo sen ska jag ringa pappan och berätta att han är pappa, sen ska jag ringa den andra och berätta att han inte är pappan.. Får se hur de reagerar..
Hon från familjerätten ringde ju idag och berätta vem som är pappan. Så nu vet man och det var en lättnad. Men tänker inte säga vem det är här förens pappan vet. Känns taskigt. Så ni får också gott vänta..
På fredag blir det kalas hos mor :) Första gången på en EVIGHET! ska bli skojj :D Först skulle jag bara vara med på lite poker eftersom jag har jonathan, men andrea sa att hon vill ha jonathan, och det får hon : ) Tycker det är lite skönt att bli barnledig..Har vart jävligt jobbigt nu de senaste månaderna.. Sen har jag tid på mig på lördagen att packa och så innan vi åker till Svenljunga (Jag & Boman)
Men men, ska mata jonathan nu sen ringa Sami den lilla sömntutan :P
Ha det fint folks. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: mezzie

Åh vad det vänersborgaren ;-)
Säger ju de är trevliga härifrån*hihi*
Hoppas du haft en super fin dag!
Kramar till er!

2008-04-08 @ 19:21:19
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0