Underbart <3

Kom hem för lite mer än en timma sen, var nere hos Frida och hälsade på : ) Har inte träffat henne sen i april :O det är sketa länge sen.. Fick se hennes lilla bäbis med, den är så liten & söt <3 Ska nog ner dit sen igen.

Som sagt så är jag hemma hos pappa nu.. Men åker imorgon igen, fast bara ner till falkenberg, kommer tillbaka sen :D Så man hinner umgås lite mer, man vet ju inte hur mkt jag kommer att orka resa sen när jag blir större.
Btw käkade grillmat, fan så mumsigt det var :D Göttgöttgött ^^,
Sen ringde min mor mig. Berättade att jag får börja söka lägenhet nästa vecka och sen i början av november skulle vi ringa nån tant och söka om möbelbidrag eller ngt sånt. Men det tråkigaste med allt är att jag får inte skriva kontrakt förens 1dec, men det känns ändå helt underbart att jag får börja söka nu , för man vet ju inte hur lång tid det tar. Hoppas man kan flytta in den 1dec men det kommer vara ruskigt tomt då xD En säng, en två sits soffa, ett möbelsätt, en fåtölj & ett skrivbord xD Haha .. Det är ju inte så mkt . men när man väl har fått lägenhet så är det bara till att börja handla :) Men får köpa allt begagnat typ. Fast det gör inget, man kan ju ha det så länge sen om man sparar så kan man köpa ngt nytt ^^,
Hum , finns väl inte så mycket mer att säga.. Ska ut och röka sen vänta på att min far kommer hem. Så drar man väl kanske ner till Frida & sånt .. skulle träffa Tias idag med , hoppas det blir av bara :) Kanske sticker till holsljunga en sväng och säger hej till min moster, får se, får se.
Ajja ska slutat babbla nu ^^, Ha det så fint folk´s. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0