Seger (Y)

Idag kom min käre bror på besök.. han hade med sig lite smått och gott till mig också : ) Massa underbart söta babykläder, ett möbelsett, en soffa & en data, wiihoo jag har den bästa datan nu ;P
Vi har ätit gott idag med, Tacos :D sen spelade vi lite poker.. först jag mamma & markku .. två omgångar .. markku vann båda . Men sen när vi spela allihopa så vann jag :D markku & mamma åkte ut samtidigt så det var bara syskonen kvar & jag vann :D Seger till mig , Yeeah !
Nu har vi sjungt lite karaoke, riktigt kul. Men det vart så jävla länge sen som jag var uppe så här länge .. klockan är ju redan två :O så jag har blivit riktigt seg , och när jag är seg så är jag lätt irriterad så jag funderar på om jag ska gå och sova .. om min bäbis kan sluta peta på min kisseblåsa :P Den tycker det är väldigt roligt ^^,

Btw, jag vill till svenljunga snart , MEN jag får inte åka dit om inte suzzi är där (pappas tjej) för sist gick det ju åt helvete och då var inte hon där, så varken mamma eller markku låter mig åka om inte hon är där :S lite smått jobbigt, men kanske bäst de .. palla ha det som förra gången.

Ajja ska nog lägga mig och läsa lite .. Jenny av Jonas Gardell.. Fick tipset av Ebba , hoppas att den är bra : )
Ni får ha det så bra. måste gå och kissa ;( Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0