Du där..

Du anar inte hur trött jag är på detta. Du säger så mycket men gör så lite.. Detta har inte förändras ett skit sen 2005.. Förutom att då satt jag och hon inne och väntade på att ni skulle ringa, men nu är det jag som sitter inne och väntar på att du ska ringa. det har gått fyra timmar sen du sa att du skulle ringa.. du skulle bara göra en sak, och den saken tar inte fyra timmar vill jag lova. Varför strävar jag ens fortfarande efter dig? Efter så många år.. borde jag inte ha insett att DU är inte värd MIG. Men det är ngt hos dig som jag inte kan motstå.. det gör mig förbannad! Så många tårar som runnit för dig, du är inte värd dom. Som tur är så gråter jag inte över dig längre, för jag vet hur du är. Jag har väl alltid kanske väntat på att du ska säga att du vill ha mig som din tjej inte en av alla dina "älskarinnor" men jag vet att den dagen kommer aldirg någonsin att inträffa. Nu är vi bara vänner, men är vi ens det längre? Visst vi är inte ovänner, men jag trodde att vänner gör det dom säger dom ska göra & att dom träffas. Har väntat på dig sen i onsdags. Alltid är det något annat som kommer före, så, så viktig är jag inte för dig som du säger.. Och du ska veta att det du säger till mig nu förtiden det tror jag inte på.. för du har sagt så mycket men inte menat det eller sagt samma sak till hundra andra.
Min pappa sa till mig idag innan vi åkte därifrån "skulle inte du va med han idag?" vet du vad jag svarade? "Jo, men man kan aldrig lita på vad han säger.. man får bara vänta och se vad han vill. Han skulle ringa sen, men det tror jag inte han gör, vi får väl se." Och nu sitter jag här.. har väntat på dig . Det var fyra timmar sen jag sa detta till min pappa. det var fyra timmar sen du sa att du skulle BARA göra det dära sen kunde vi ses.
Jag ger upp helt och hållet snart, då menar jag våran vänskap också. Du betyder allt för mycket för mig. Och när du säger att vi ska ses så hoppas jag på det.. så man sitter och väntar istället för att gå och träffa andra. Att du betyder så mycket för mig förstör min vänskap till andra. Im sick off it ! Så mattias, jag ger snart upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0