Tungt..

Det känns tungt och veta att om ca två timmar är du ute på puben & försöker ragga upp nån brud. Med tanke på hur mycket du betyder för mig även om du är ett svin & eftersom du förmodligen är pappan till mitt barn. Det är också lite jobbigt att veta hur mycket du ljuger om mig för dina föräldrar.. Det var också väldigt tungt att få höra det jag fick ifrån dig. Jag trodde på dig, fattar inte hur jag kunde vara så dum. Men (!) klart jag trodde på dig.. första gången du träffa mig kunde du inte slita din blick ifrån mig & så höll det på hela tiden tills du blev sur & varför du blev det, de vet jag inte. Men så fort jag var i närheten så slutade du aldrig kolla på mig, kändes nästan som om jag var nån artist.. Men, nu sa du ju att allt du sa var en lögn.. Du fick mig och tro det i tre månader.. I tre månader väntade jag på att din vän skulle sluta tycka om mig så det kunde bli vi.. När vi snacka sa du att allt var en lögn.. "du sa saker för att du var full" men saken är den att du sa samma sak när du var nykter. Du sa saker om mig till min kusin. Ljög du för han också? Jag saknar att hålla dig i handen, saknar dina ömma kyssar, saknar att ligga & hålla om dig innan vi somnar. Jag saknar dig nått så fruktansvärt mycket. Även om du är ett jävla svin så tycker jag om dig.. tyvär.
Men nog om detta..
Min bror är här.. Vi kollade på Idol (Amanda suger nu ju, hon sjunger gamla låtar bra men nu gör hon mig bara besviken) , sen har vi spelat poker, jag åkte ut nyss så skriver lite här .. Nästa vecka ska jag till min pappa.. Sen på söndag åker jag till Falkenberg : ) Träffa Josefine sen åker vi upp hit .. Den helgen hon är här ska vi väl umgås med Sami någon dag, han ville det så gärna ^^, eller han sa mig för han visste inte att hon skulle komma, men får se hur det blir.
På fredag nästa vecka så ska Jag & Pappa till Göteborg, Jag ska på 3D Ultraljud :D Fastställa kön, få kort & en DVD av bäbisen : ) Jag hoppas det är en liten Jonathan där inne, har ju typ bara massa killkläder nu xD + att jag vet inte något namn om det skulle vara en tjej ^^, Men ajja.
Ska börja skriva här lite mer nu. Använder inte denna så mycket har jag märkt så ska börja med de nu :P Men nu ska jag pissa & gå ut och röka.. Har inte kissat på 9 timmar :P Vilket är ovanligt men min bäbis har vart snäll idag :D Men ah, Ha det fint folk´s P&K

Kommentarer
Namn: Frida

Ja, du får fanimig ta & börja skriva här oftare. Så jag har något att läsa på dagarna! ;) Puss&Kärlek

2007-10-13 @ 13:02:10
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0