Svenljunga <3

Igår tog jag tåget vid tolv tiden för att åka till Svenljunga (pappa bor ju här) .. inte så värst roligt att åka tåg men det får väl gå .. Satt i herrljunga & vänta i 40 min, mindre kul :/ Sen var man framme i borås vid fyra tiden, då åkte jag och pappa å köpte två par mammabyxor till mig : ) Tack papi <3 Var hemma i svenljunga runt halv sex, käkade tacos sen gick jag ner till Frida.. Ebba var också här , först tänkte jag gå igen för vi har ju inte vart vänner på ett tag, men det gick bra sen : ) Mycket trevligt och träffa både frida & ebba .. & självklart fridas lilla ängel Philip : )
vid nio kom matte och natta hit igen, så åkte vi till ICA, ebba åkte hem .. Jag och frida gick tillbaka hit, satt och kolla på TV och jag somnade :P Sen kom Matte hit igen, hämtade mig .. satt utanför mig och tjöta lite .. Trevligt : ) sen var det älgar i skogen.. jag tror det är älgar men frida envisas om att det är rådjur xD Var hemma igen vid tolv eller något, gick och la mig vid en gång men tog bra lång tid innan jag somnade. Var uppe vid fem nån gång med och rökte med pappa innan han gick till jobbet : ) Sen vaknade jag prick tio och då ringde man Frida .. hoppade in i duschen sen och kom ner hit . Har inte gjort så mycket, druckit lite kaffe eller som Ebba & Frida säger "Socker med kaffe" (asså att jag gör de xD) sen har vi sminkat oss, Frida är strax klar.. Ska snart upp till skolan med, ebba skulle hämta ngr papper och sen ska vi hälsa på häxorna ! (Dagny och christina.. även kallade daggmasken & peruken.. ) Sen ska vi väl träffa jannike tror jag ? Btw, imorgon är det UL som gäller : ) Pojke eller flicka ? jag tror det är en liten jonathan .. Men men vi måste dra oss nu .. hon skulle vara där innan två . Ha det fint. P&K

Kommentarer
Namn: Ebba

Tyckte också det var konstigt till en början, men det var skönt att prata med dig igen & träffa dig (:

2007-10-18 @ 15:43:14
URL: http://ebbaolivia.blogg.se
Namn: Ebba

Vad gör ni nu då?
:) Fortf hos frida? :)

2007-10-18 @ 17:20:40
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0