Min ängel <3

Du var inte planerad, men jag älskar dig lika mycket för de.
Jag har ingen inkomst, men vet du vad? Vi klarar oss ändå.
Jag är bara 17, men det har ingen betydelse.
Jag är ensamstående, men det går bra ändå.
Jag går på socialen, men det är bara till en början.


Även om du inte var planerad, även om jag inte har nån utbildning, även om jag är ung, även om jag är själv med dig.. så lät jag dig växa & kommer låta dig För du är det bästa som någonsin hänt mig, ingen kan älska dig mer än mig. Jag fick säga upp mig på jobbet för att behålla dig, jag fick flytta från alla vänner för att behålla dig, jag har fått gå igenom mycket med dig. Men vet du vad? Jag bryr mig inte.. För du är ängel i mitt liv & allt detta har jag gjort för dig, och du är värd detta & mycket mycket mer !
Jag fick sluta på jobbet & flytta hem till sverige igen för att ALLA typ ville att jag skulle göra abort, och jag kunde inte döda min lilla ängel, jag visste att jag hade ett liv inuti mig som skulle bli mitt barn & det kunde jag inte ta bort..
Så därför måste jag nu gå på socialen tills du har blivit gammal nog att gå på dagis, sen ska jag jobba & utbilda mig..
Många säger att jag har gjort fel för att jag inte har nån utbildning och jag är så ung, men vad spelar det för roll ? Jag hade redan hoppat av skolan och börjat jobba & man är minst lika bra mamma när man är ung som gammal, man är kanske till och med lite bättre.. Så varför kunde jag inte behålla dig? När jag ställer den frågan så säger folk att pappan inte finns med i bilden.. Men ändå, han får skylla sig själv, alla vet att det finns konsekvenser.. & folk säger också att det var dumt för att jag inte vet riktigt till 100% vem som är pappan, men även om jag inte vet det så tycker jag inte det spelar någon roll, jag blev gravid och ett barn växer inuti mig .. Vill inte pappan vara med i bilden så får han skylla sig själv, för han missar något VÄLDIGT underbart.. han missar ett mirakel.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara allt detta, men mitt barn är mitt barn & det kan ingen ändra på hur mkt ni än klagar på mig , jag har gjort mitt beslut och det är det bästa beslutet jag någonsin har tagit <3 Älskar min lilla ängel!


Idag:
Jag och Pappa ska till "Mama Mia" i göteborg.. På 3D/4D Ultraljud : ) Ska fastställa kön, få en dvd på bäbisen & kort : ) Ska bli så mysigt, längtar som bara den!
Senare idag ska Mattias hämta Josefine & Emelie i Falkenberg så kommer dom hit :) Eller Emelie ska väl vara hos Mattias men Josefine kommer till MIG :D Roligt, har inte träffat min flumm kamrat på 1½ månad :{ det är förjävligt !
Ikväll ska vi väl en sväng till Gabi, hon skulle ha nån fest så går väl dit och säger hej till alla om inte Malle är där.
Finns väl inte så mycket mer och säga..
Jo igår gick jag ner till Frida, sen mötte vi Ebba på torget. Så stack vi upp till våran gammla skola och hälsa på, det var väldans trevligt må jag säga =) Sen träffade Jannike & hennes bäbis. Efter det vandrade jag, frida, jannike och deras bäbisar hem till Frida.. Gjorde inte mkt alls där.. Frida skulle åka efter en kort stund. Så jag och jannike började vandra upp mot mig , hon skulle hälsa på sin farmor som bor här väldigt nära =)
Mycket senare vid tolv på kvällen kom Mattias, Lindell, Natta & Gabi hit upp .. Så åkte vi runt lite i tråkiga svenljunga ^^, vid ett fick Mattias köra hem mig för då var jag så sjukt trött xD Tog lång tid och somna .. har halv sovit hela natten, tror jag inte sovit ordenligt en minut inatt.. Utan vart halvt vaken halv sovande hela natten .. gick upp för en timma sen :P Men ah, finns inget mer och säga. P&K


Kommentarer
Namn: Jannike

Fan va bra skrivet..! Du har helt rätt, du har gjort helt rätt! Det är pappan som missar ett mirakel. Hoppas att allt går bra för dej Sesse!

2007-10-20 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0