Lördag

Godmorgon : )
Måste säga att det var jätte härligt att sova länge idag : ) Igår var jag så jäkla trött. Gick upp runt sju på morgonen och gick och la mig vid halv ett.. Hände ingenting igår.. som vanligt :/ Spelade nått jäkla lunar spel i flera timmar, sen poker en sit and go. Vann 4,70dollar . :D Lagade mat till mig , gabbe & markku . Sen stack mamma oväg och hämtade Jasse & markku var redan då iväg med jobbet. Sen kom dom hem runt sex tiden så satt barnvakt åt Gabbe i två timmar.. Inte så roligt för han pratar så mycket :P Sen mot kvällen kolla vi på Idol.. & sen vart det TV resten av kvällen.
Idag händer dig inte mycket alls, Jag & Mamma ska iväg på en promenad snart hoppas jag.. Orkar verkligen inte sitta inne mer ;( Känns som man suttit inne hela vecka och det är inte kul.. Sen ikväll blir det nog TV eller Poker . Får se.
Jo det hände ju inte mkt för mig igår men vet en som hade fullt upp :D Grattis Jannike till Pojken <3

Ajja, ska nog dra mig nu. Klä på mig kläder kanske? Sitter fortfarande i morgonrock xD Ha det fint. P&K

Kommentarer
Namn: Frida

Uscha, visst är det hemskt att vara sjuk? :/ Nu är det fan inte lång tid kvar av din graviditet! Du skulle komma nästa vecka va? Till svenljunga..? Puss&Kärlek

2007-10-11 @ 12:32:22
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0