Lista

Vad heter du:
Sesselja Sigmundsdottir
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Nope.
Vart bor du:
Torshälla :(
Ögonfärg:
Grön
Hårfärg:
Råttfärgat tror jag det heter "/
Civilstatus:
Ensam
Vad använder du just nu för jacka:
En svart jacka med lite ludd på luvan.
Vad använder du just nu för skor:
Vita Reebock eller mina röda sönder slitna Puma skor
Favoritfärg på kläder:
Typ svart?
Hur mycket köper du kläder för i månaden:
Typ 0:-
Vad har du för jeansstorlek:
Vet ej, inte köpt jeans på länge.
Vad har du för tröjstorlek:
Just nu är det väl M eller L , innan magen var det S

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som:
Josefine
Du pratade med:
Mamma
Du gick på bio med:
Haha, ska jag komma ihåg de ?
Du kysste:
Mattias
Du gick på stan med:
Mamma
Du kramade:
Bror
Du fick sms av:
Josefine
Du ringde:
Josefine
Ringde dig:
Josefine
Skickade ett e-mail till dig:
Jannike

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Ja, absolut
Sagt att du gillar någon och ljugit:
Ehum, jaa.. men trodde jag gjorde menade det xD (fyllan)
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
Jaop.
Gråtit över en pojke:
Haha, ja kan man ju säga..
Stulit något:
Nej

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Vet ej
Är du ensam nu:
Nej, Mamma är här också.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
Nån urkass låt som markku brukar lyssna på för att jävlas.
Vill du gifta dig:
Självklart.
Vill du ha barn:
Har ju ett i magen nu ^^.

ANDRA SAKER
Varit kär:
Ja, är det nu.
Kör du bil:
Nej men har gjort.
Har du ett jobb:
Nej :(
Gillar du att ha folk omkring dig:
Nja, vänner & familj men inte annars !
Gillar du berg och dalbanor:
Ja, Haha xD
Favoritgodis:
Marianne (tror jag dom heter:P)
Favoritchips:
Vet inte
Har du någon tatuering:
Japp, 3stycken, & fler blir det :D
Har du någon piercing:
Ja, i tungan.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Nej..
Köpt någonting:
Nej
Varit sjuk:
Nja
Sjungit:
Jajjemänsan
Sagt jag älskar dig till någon:
Nej
Träffat någon ny:
Nej
Saknat någon:
Oja, varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund.
Kramat någon:
Nej
Kysst någon:
Nej.

SENASTE
Film du såg:
Lemonary Sticks tror jag den hette xD
Film du hyrde:
Kommer inte ihåg.
Mat du åt:
Ehum, Casler & Ris (stavas casler så?)
Låt du lyssnade på:
Nån med James blunt

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Haha ja, beundrar min mage stup i kvarten xD
Gnälla:
Nej, inte längre ^^
Skrika:
Nope.
Sova:
Ja, på natten
Ha ångest:
Njae.
Skada dig själv med flit:
Haha varför skulle man ?
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej
Vilja dö:
Nej!
Drömma mardrömmar:
Oja :( är nog orolig bara.
Ta droger:
Nej, eller cigg klassas ju som en drog.
Försöka vara annorlunda:
Nej.
Klä dig i svart:
Ja.
Gå till kyrkan:
Nej, jag tror nog till och med prästen skulle få en hjärtattack om jag kom.
Gå i skolan:
Nej, inte vart där sen i januari..
Röka:
Ja.
Ha sex:
Njae. va ju ett tag sen nu.. Maj sist "/
Ljuga:
Ne..
Hata folk:
Oja, finns mycket folk som jag hatar.
Lita på folk:
Nope.

VEM
saknar du:
Ingi Rafn
vill du döda:
nämner inga namn
rörde dig sist:
Mamma
vill du slå:
nämner inga namn
kysste dig sist:
Mattias
vill du kittla:
ne?
kramade du sist:
Bror
vill du prata med:
vet inte
skrek du på sist:
Malle
vill du vara som:
Ingen, mig själv?
sårade dig sist:
Ingi Rafn
vill du bli galet full med:
Mamma nån gång i framtiden.
gjorde dig riktigt glad senast:
bäbisen
är sötast på jorden:
vet inte.

HAR DU
För många vänner:
Nej, för lite kanske?
Förföljelsemani:
Nej
Tvångstankar:
Nej
Någon annan psykisk sjukdom:
Depression?
Någon fysisk sjukdom:
Nej
Någon skada:
Rygg problem & Knä problem..
Färgat håret:
Har gjort många gånger men är inte de nu.
Brutit några ben:
Nej, men väldigt nära.
Några piercingar:
Ja, tungan
Egen dator:
Självklart.
Bra självförtroende:
Njae, skulle inte tro de ?
Kysst någon:
Ja
Haft sex:
Nej, jag är oskuld.. >.<
Köpt kondomer:
Nee
Tagit nakenbilder:
Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nope,
Bjudit ut någon:
Nej.
Varit kär:
Jaaa..
Dumpat någon:
Haha ja ..
Stulit någonting:
Nej
Lämnat landet:
Ja.
Rymt hemifrån:
Jaop.
Tuttat eld på nått:
Ja men inget som skapa en stor brand
Gjort något olagligt:
Ja, det kan väl hända..

HUR
Går du:
vanligt
Svarar du i telefonen:
"Ah, hej" eller "Jaaaa!!" eller "Ah, hallå"
Fördriver du tiden:
TV, datan typ.
Mycket pengar har du:
0:-
Tjänar du pengar:
Nope, men gjorde för ett tag sen.
Ofta bäddar du sängen:
Händer väl.
Ofta diskar du:
inte så ofta.
Ofta städar du:
När jag känner fört.
Många stör du dig på:
Oj, det är många
Ofta träffar du din familj:
Mamma, varje dag.. Pappa en gång i månaden typ. Bror, nästan aldrig :(

TROR DU
Att du kommer att bli något:
Vet inte.
På rymdvarelser:
Nej!.
Att folk tycker om dig:
Någon gör de, men alla? Nej!
På ett liv efter detta:
Näe, eller jo. eller vet itne.. själen vandrar fortf kvar kanske ?
Att fiskar kan tänka:
Dom värkar rätt dumma ?
Att du kommer leva länge:
Nja, ingen aning.

VÄLJ
Katt eller hund:
hund
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
Land
Sex eller kyssar:
kyssar
Telefon eller Internet:
internet
Musik eller tystnad:
Musik
Bok eller film:
Film
Leva eller dö:
Leva
Sommar eller vinter:
Sommar
Kramar eller kyssar:
vet inte.
Choklad eller vanilj:
Choklad

Tagen av Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0