Josefaajnh & Sesseljaah <3

I onsdags åkte ju jag och josefine hem till mig (här i torshälla) vi gjorde väl inte så där jätte mycket på onsdag, kollade lite på tv, drack latte, kollade på bäbisen & gick och la oss, det är vad vi kommer ihåg :P I torsdag hade vi tvätten till fyra, satt vid datan typ hela dagen, sen fram mot kvällen spelade vi poker, Josse vann som vanligt när hon spelar med oss :P Gick och la oss nån gång efter midnatt.. Igår så stack jag o Josse inte till stan, käkade på Corner, kollade runt lite och så.. sen skulle josse på toa.. så vi gick in i en an tre gallerior & letade efter en toa, när vi väl hittat en spydde nästan jag, har nog aldrig känt en så äcklig och hemsk lukt i hela mitt liv, YSCHA! men iaf, stod där så snällt, höll för näsan & väntade på Josefine.. Sen gick vi till "Godisland" köpte bara godis för 11kr :P Sen gick vi upp till Stationen och tog bussen till TunaPark, köpte dricka och gick sedan ut och röka, då ringde markku & sa att dom var i TunaPark nu, vi gick till andra sidan och mötte upp dom.. Kollade runt lite i affärerna & så .. Hitta en AS(!!!) snygg tröjja, men köpte den inte, för den kommer inte passa länge till, men fan vad jag ville ha den.! Köpte en annan stället som kommer passa längre & kan förmodligen ha den när man har fött också.. "Rock ´n´ Roll The next generation" står det på tröjjan, den är svart med silvrig text ^^, kanske tar ett kort och lägger upp den sen xD Men iaf, Sen gick vi till parkeringen, jag o josse satt och vänta på mamma & Markku i bilen medans dom gick till systemet.. åkte sedan hem och gjorde itne så mkt .. Letade efter någon som hade playstation 2 .. en kunde låna ut det för 100kr, en annan hitta inte sitt & den tredje ville inte låna ut det .. Fan va sur man blir då .. så det blir inget singstar igår, men hoppas att det blir det idag :D NE nu ska jag ut och röka .. Ha det fint . P&K

Kommentarer
Namn: Philip

Hihi, tack :D Tack för kläderna jag fick & hälsa din mamma tack med :D

2007-10-28 @ 20:44:12
URL: http://philip050907.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0