Jonathan <3 / Äventyrsdag

Idag skulle ju jag och pappa åka iväg till Göteborg på 3D/4D Ultraljud. Hade längtat hela veckan efter det.. MEN
När vi kom ut på motorvägen från borås då, så krånglade bilden.. så vi fick åka tillbaka till hedvigsborg och hyra en bil.. men då skulle dom ta debesition (eller vad det heter) och det gick på 1600 och dom måste ta det från ett kridit kort .. Pappa hade rensat sitt kort tidigare på dagen , så vi fick ringa mamma och hon la in 2000kr på hans kontokort.. Sen fick han ringa banken och be dom föra över det till hans Kridit kort.. Sen när klockan var tio över TOLV och vi skulle vara där halv ett (i göteborg asså) så kom vi iväg.. Vi körde i 160-200km/h nästan hela vägen till göteborg.. Men när det var typ 10 min kvar på resan så kom det en lååååång jävla kö ! hade tydligen hänt nån olycka eller ngt .. när pappa såg att många började backa så gjorde vi det också : ) Så vi fick backa typ 1-2km av motorvägen för att sedan backa av motorvägen och upp mot mölndal.. Så då ringde jag "Mama Mia" IGEN och sa att vi hade fått ytterligare problem och berättade då om kön & backningen. (hade redan ringt tidigare och sagt att vi blir lite försenade för att bilen hade pajjat) och då var hon så snäll att hon flytta tiden en timma : ) Så när vi var typ 5min från parkeringen så stanna vi och röka och tog det lugnt .. hade ju vart en stressad dag.. Sen gick vi dit ..
Vi blev välkomnade snällt & hon som gjorde UL på mig bätte barnet och så .. Sen frågade jag om det inte skulle vara 3D/4D Ultraljud.. För det hade vi beställt tid för & det stod ju på hemsidan att dom hade det i göteborg .. Men icke.. svarat var "Nejnej, detta är bara vanligt vi har inget sånt i göteborg" Jaha tänkte jag .. så dom blåste oss på pengar >.< Elakingar !! Men sen åkte vi där ifrån med en DVD på hela Ultraljudet, två bilder & en liten son i magen :D Fick ju reda på att det är en liten kille jag har, och kommer det ut en tjej så kommer jag undra vart killen tog vägen för man såg klart och tydligt att det var en tjej .. Men iaf..
Sen i borås så stanna vi på stan, pappa skulle handla .. jag ringde mamma och berätta och hon blev hur glad som helst men väldigt arg på dom som gör "Mama Mia´s" hemsida .. För när hon gick in och kolla igen så hade dom tagit bort 3D bilderna och ändrat , bajs på dom ! sen åkte vi och lämnade låne bilen & körde hem och då var det inga fel på bilen :/
När vi kom hem så lagade vi mat & senare kom Josefine & emelie hit : ) Mycket trevligt <3 Och emelie är rolig hon för hon kan fisa jätte högt med muttam xD
Ajja, men finns inte så mkt mer och säga ^^,
Ville bara tacka mamma för att hon ställt upp så mycket för mig & betalade Ultraljudet ..
Och sen vill jag tacka pappa för att han inte backa ur allt ihop när det blev som de blev och resan tillslut kosta mkt.. Men ni får ha det så bra .. P&K

Kommentarer
Namn: Melinda

en liten kille alltså ? :)

2007-10-20 @ 11:39:33
URL: http://melindawingren.blogg.se
Namn: Jannike

Fan va kul att du med ska få en pojk ! :D

2007-10-20 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0