Hur kunde jag vara så dum..

Hur kunde jag vara så dum och tro att han skulle tycka om mig? Ingen tycker om en slampa. Dom ger inte sånna som mig en chans.. Jag är inte sånt, inte egentligen. Men jag söker söker efter närhet när jag är full.. och jag hatar det, verkligen hatar det. Jag hatar att jag haft sex med dom jag haft sex med (kanske inte alla) Jag skäms så över hur jag betett mig.. men gjort är gjort inget jag kan göra åt nu..  Bara framtiden jag kan ändra på.. & jag tackar mig själv för att jag inte haft sex under graviditeten.. tänker inte ha´t eller. Tänker inte ha sex med ngn förens jag har ett seriöst förhållande, spelar ingen roll hur lång tid det tar, sex är inte hela världen.. Ska ju få en underbar liten bäbis i januari och känns fel att gå och ha sex med ngn ..
Men men, Jag hatar personen jag blir när jag dricker önska hon inte fanns.. hon är inte jag. hon är nån annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0