Hemma igen : )

Jaop, Nu är man hemma i älskade Torshälla igen : ) Eller tycker inte om stället så mycket men kommit hem till Mamma igen :D Äntligen ^^, Sen har jag ju med mig min älskade Josefine hit <3
Idag: Vaknade halv sex på morgonen , gick upp ur sängen kvar i, gick ut och röka & sen gjorde man sig iordning. Klockan 7 gick bussen från stationen (i falkenberg).. Jag skulle med Josse till skolan .. VI var inte där så himla länge utan var hemma igen vid 13.. Då började man packa och så .. Vid tre tiden hämta vi min barnvagn i förråd & börja packa på den med massa saker xD den var fullproppad + att man hade en resväska att släpa också, vi rörde oss ner mot stan, träffade agge & linn, sen gick jag josse & linn till videomix, köpte cola & cigg sen vidare till stationen .. när klockan var kvar i FEM och tåget vi skulle med gick kvart över märkte hon att hon hade glömt en biljett hemma, som tur var ringde hennes mor och berätta att hon precis slutat jobba så dom åkte hem och hämta den .. Sen åkte jag & josse iväg .. var byte i Göteborg, köpte en Caffe Latté Vanilj & så.. Så åkte vi med x2000 tåg till Katrineholm där det var byte igen... Så vi var framme i eskilstuna 21,48 :D Då träffa vi mamma & Marrku :D Måste säga att det var ruskigt jobbigt med barnvagnen, den var ju tung som fan med alla grejjor och sen få upp den i tåget var inte det lättaste eftersom det var trappor, men jag & josse är sånna muskelknuttar så vi klarade det xD (mohaha, lite får man allt ljuga:P) Har inte gjort alls mkt sen vi kom hem, tjötat lite med mamma & så , kollat vad hon har köpt till min bäbis :D Hon är så söt hon ^^, Köpt massa kläder & jag har sagt åt henne att inte köpa för mycket, men visst kan hon inte låta bli :P Men det är lugnt för mig, bättre & ha för mycket kläder än för lite ;) Ska väll snart gå och sova kan jag tro, ska ha tvätten imorgon från 11-16 :( Suck ! Hatar och tvätta :P Men ah, ni får ha det så fint. P&K
image8
Josefaajnh & Sesseljaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0