Godmorgon

Vaknade halv åtta idag. Tänkte gå och lägga mig igen men sket i det. Istället tog jag på min morgonrock och gick ut & röka med mamma sen bytte jag om till vanliga kläder för vi skulle lämna Gabbe på dagis. Kom hem för en halv timma sen typ, har käkat frukost och rökat igen. Markku är hemma på frukost nu sen när han har åkt så ska jag & mamma iväg till Willys & handla lite. Skulle behöva köpa kläder men har inga pengar "/ Alla linnen börjar bli för små... eller det är ju dom flesta redan har ett par som jag kan använda :P För övrigt har vi inget varm vatten "/ Konstigt, fast vi såg att dom pilla med rören när vi lämnade Gabbe så förhoppningsvis kommer vattnet snart ? Aja, har inget vettigt och säga. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0