God Natt.

Är så fruktansvärt trött, förstår inte hur jag kan vara det.. fick ju verkligen sova ut, eller typ.. vaknade ju hela tiden "/ Känner mig riktigt slö, tror jag börjar bli sjuk :( har ju vart förkyld ganska så länge nu men nån feber hade jag inte, var bara 37.4 tror jag det blir efter som man ska lägga till 0.3 tror jag det va.. Äh, ingen feber iaf, tack och lov !
Önskar att man kunde spela in en känsla (asså på film) men tyvär så går inte det.. Lite synd, annars hade jag spelat in hur det känns när bäbisen sparkar & rör på sig, eller när man känner utanpå magen (så som mamma känner det) så kunde du få veta hur det känns och varför jag tycker det är så underbart. Men nu är du flera hundra mil ifrån mig och kan inte känna eller veta.
JaoJao, Ska sova nu. Se om man orkar upp tidigt imorgon. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0