Falkenberg.

Ja, idag sticker jag ner till falkenberg.. Först ska jag möta Josse i ullared, ska in på g-kås och kika lite .. Det värsta med allt är att jag kan nog inte lura västtrafik att jag är 15 nu ;( eftersom jag ha med mig min barnvagn + att man fått feting mage ;( så får väl åka på hel idag.. suck!
I helgen har det hänt mycket, orkar faktiskt inte skriva om det .. Men har vart med josse, emme & matte för det mesta .. sen nårra andra .. Träffade gabi också och det var skit kul. Men men.. Helgen blir hemlig eftersom jag inte orkar skriva om de :P
Imorgon åker jag och josse hem till mig :D ska bli jätte roligt ^^, Sen på torsdag fyller min älskade mor år :D Synd att man inte kan köpa något :( Men en puss & kram kan hon få, då vet hon att jag älskar henne iaf & att jag inte glömt hennes födelsedag :D
Äh, måste sminka mig nu, bussen går om lite mindre än två timmar och jag ska gå ner till stationen ^^, Ha det fint folks. P&K

Kommentarer
Namn: maaaaaalin

Hej :) vilken vecka är du i?
Kram malin.

2007-10-23 @ 15:49:36
URL: http://malinsundkvist.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0